استاندار خوزستان: مردم استان پرشور در پای صندوق‌های رای حاضر شدند
استاندار خوزستان: مردم استان پرشور در پای صندوق‌های رای حاضر شدند
گزارش های رسیده حاکی است که مردم از ابتدای شروع رای گیری تاکنون حضور پرشوری در شعب انتخاباتی دارند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه یکصد هزار عوامل اجرایی، بازرسی و انتظامی فرآیند برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند را برعهده دارند گفت: بررسی ها و گزارش های رسیده حاکی است که مردم از ابتدای شروع رای گیری تاکنون حضور پرشوری در شعب انتخاباتی دارند.

به گزارش کاوش اخبار، علی اکبر حسینی محراب روز جمعه در ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: روز موعود برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای رسید و از همان ساعات اولیه مردم ولایتمدار استان در این صحنه ملی حضور یافتند.

وی گفت: افرادی که پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند یاران شهدا هستند و امید است این مسیر با قوت ادامه یابد.

حسینی محراب اظهار کرد: تمامی اقشار و طوایف مردم استان امروز در پای صندوق های رای در کنار هم حضور یافتند و امید است که این راه باقی مانده را به نحو احسن به پایان برسانند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: سه هزار و ۵۳۳ شعبه اخذ رای در استان دیده شده است که ۹۲۲ شعبه به صورت سیار هستند و ۲ صندوق نیزبرای اقلیت های مذهبی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در برخی مناطق روستایی که در همسایگی استان‌های دیگر هستند نیز صندوق‌های سیار از طریق زمینی و هوایی برای شرکت مردم این مناطق در انتخابات ارسال شده است.

حسینی محراب افزود: تمامی صندق‌های اخذ رای در استان فعال هستند و وزیر کشور از تهران در حال رصد وضعیت هستند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه رای گیری تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت تصریح کرد: تا زمانی که آخرین شرکت کننده در شعب حضور داشته باشد زمان رای افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام ۵۴۸ شعبه اخذ رای آبادان به عنوان یکی از شعب تمام الکترونیک کشور فعال است ادامه داد: برای برخی نقاط کوهستانی که سخت گذر هستند ممکن است اینترنت دچار قطعی شود که به محض رسیدن به منطقه‌ای که شبکه وجود داشته باشد اطلاعات احراز شده از فرد ثبت خواهد شد و جای نگرانی نیست.

استاندار خوزستان ادامه داد: با تمام داوطلبان و دستگاه های انتظامی و قضایی در جلسات مختلف صحبت شده که اگر اتفاق و تخلفی در این مسیر رخ دهد در پرونده داوطلب ثبت و با متخلفان نیز برخورد شدید خواهد شد.

حسینی محراب اضافه کرد: به تمام روسای صندوق‌ها گفته شده که هیچ اثری از تبلیغات داوطلبان نباید باشد و نیروی انتظامی باید جلوی هر گونه تبلیغات را بگیرد.

استاندار خوزستان حضور مردم در در پای صندوق های رای را ادای دین به خون شهدا و سربازان این سرزمین دانست.

 ۲ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی امروز ۱۱ اسفند ماه در خوزستان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

  • منبع خبر : ایرنا