استقبال هزاران نفری مردم شهرستان صیدون از ابراهیم‌پور+ تصاویر و فیلم
استقبال هزاران نفری مردم شهرستان صیدون از ابراهیم‌پور+ تصاویر و فیلم
چرا مردم این شهرستان که در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی باعث پیروزی و راه‌یابی عبدالله ایزدپناه به مجلس شده بودند چنین به استقبال ابراهیم‌پور رفته‌اند؟

شکست‌ها از همان نقاطی آغاز می‌شوند که قبلا پیروزی شکل گرفته است، ظاهرا این حکایت نمایندگان مجلسی است که پس از رای آوری به آنچه وعده و قول داده بودند عمل نکردند و با خود نیندیشیدند که به چه دلیل مورد استقبال قرار گرفته‌ بودند.

به گزارش کاوش اخبار، استقبال پرشور مردم شهرستان صیدون از فرشاد ابراهیم‌پور نورآبادی کاندیدای انتخابات این حوزه این سوال را مطرح کرده است که چرا مردم این شهرستان که در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی باعث پیروزی و راه‌یابی عبدالله ایزدپناه به مجلس شده بودند چنین به استقبال ابراهیم‌پور رفته‌اند؟

برای درک تاثیر مستقیم رای مردم شهرستان صیدون در پیروزی عبدالله ایزدپناه در انتخابات مجلس دوره یازدهم کافی است بدانیم که عبدالله ایزدپناه در آن دوره ۳۲ هزاز و ۲۸۰ رای کسب کرد و بر رقیب اصلی خود فرشاد ابراهیم‌پور نورآبادی که ۲۲ هزار و ۹۸۶ رای کسب کرده بود پیروز شد. نکته اصلی این ماجرا آن است که از ۳۲ هزار رای عبدالله ایزدپناه حدود ۱۲ هزار رای آن در شهرستان صیدون به صندوق ریخته شد.

حال پس از چهار سال، استقبال هزاران نفری مردم این شهرستان از فرشاد ابراهیم‌پور نورآبادی گویا معادلات انتخابات را تا حدودی مشخص و وزنه را برای ابراهیم‌پور سنیگن کرده است چرا که به نظر می‌رسد دیگر زادگاه عبدالله ایزدپناه که در دوره یازدهم انتخابات مجلس یک سوم آرای وی را به صندوق ریخته بود نه تنها بنایی برای حمایت ندارند بلکه به استقبال برنامه‌های کاندیدای رقیب رفته‌اند.

آیا اگر عبدالله ایزدپناه به آنچه در اسفند ۹۸ وعده داده بود عمل می‌کرد و رضایت مردم منطقه را به دست می‌آورد امروز با خیالی آسوده‌تر به فردای پس از روز رای‌گیری نمی‌اندیشید و آیا در خلوت از حلقه نزدیک انحصارگر خود نخواهد پرسید که چه شد آن وحدت و یکی شدن که می‌توانست شروعی برای توسعه منطقه به ویژه رشد نیروی انسانی در شهرستان باشد به این تفرقه و چنددستگی منجر شد که مردم را مجاب کرده است برای رهایی از این وضعیت، به کاندیدای رقیب رای دهند.

استقبال مردم شهرستان صیدون از برنامه‌های فرشاد ابراهیم‌پور نورآبادی و حمایت مردم شهرستان‌های باغملک، ایذه و دزپارت، ابراهیم‌پور را به شانس اول این حوزه انتخابیه تبدیل کرده است به ویژه آنکه موج‌ حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های ابراهیم‌پور برای توسعه و آبادانی متوازن منطقه منگشت در حال گسترش است.