مسوول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان: پویش “قرار انتخاب” ویژه اهالی رسانه آغاز به کار کرد
مسوول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان: پویش “قرار انتخاب” ویژه اهالی رسانه آغاز به کار کرد
در حال حاضر اصلی‌ترین رسالت رسانه‌ها دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات است تا بتوانند به افزایش مشارکت آگاهانه کمک کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولی عصر گفت: این سازمان در راستای افزایش مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات و مقابله در برابر هجمه رسانه ای معاندین ، پویش «قرار انتخاب» ویژه اهالی رسانه را راه‌اندازی کرد.

به گزارش بسیج رسانه، بهمئی اظهار کرد: اهالی رسانه به عنوان سربازان خط مقدم و افسران جنگ روایت ها و تنویر افکار عمومی و در جهت تبیین ارزش های انقلاب اسلامی نقش مهمی در شکل‌دهی صحیح اذهان مردم دارند.

سجاد بهمئی بیان کرد: رسانه‌ها به عنوان مرجع قابل اعتماد مردم محسوب می‌شوند، بنابراین طبق منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی نیز برعهده دارند تا به روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه بپردازند.

بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر اصلی‌ترین رسالت رسانه‌ها دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات است تا بتوانند به افزایش مشارکت آگاهانه کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا با توجه به اهمیت دوچندان انتخابات به ویژه دو شاخصه مشارکت بالا و انتخاب اصلح، سازمان بسیج رسانه اقدام به راه‌اندازی پویش قرار «انتخاب» کرد.

ایشان متذکر شد: در این راستا اهالی رسانه استان خوزستان علاوه بر اینکه خانواده، دوستان، همکاران و کسانی را که با آنها تعامل دارند به صورت چهره به چهره برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، یک خبر در راستای معرفی شاخصه‌های نماینده اصلح و همچنین چرایی لزوم شرکت در انتخابات را منتشر خواهند کرد.