استاندار: تنها یک‌ چهارم‌ متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان تسهیلات دریافت کرده‌اند/۸۰ هزار نفر خوزستانی در صف انتظار دریافت وام
استاندار: تنها یک‌ چهارم‌ متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان تسهیلات دریافت کرده‌اند/۸۰ هزار نفر خوزستانی در صف انتظار دریافت وام
وقتی مردم با این میزان ضعف در عملکرد بانک‌ها مواجه شوند، نارضایتی در جامعه و یا تجمع را به دنبال خواهد داشت.

 استاندار خوزستان با ابراز گله‌مندی از عملکرد نامناسب بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مربوط به نهضت ملی مسکن گفت: تنها یک‌ چهارم‌ متقاضیان این طرح در استان تسهیلات دریافت کرده‌اند که این رقم بسیار پایین و متاثر کننده است.

به گزارش کاوش اخبار علی اکبر حسینی محراب چهارشنبه در نشست با بانک‌ های استان در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: مدیران بانک‌ها باید همه توان خود را برای بهبود وضعیت رسیدگی به پرداخت وام‌ها به کار گیرند و از مرکز پیگیر تخصیص اعتبار و امتیاز بیشتر به استان باشند.

وی افزود: بانک‌ها با عملکرد مناسب برای حل مشکلات مردم استان ورود کنند و باعث نارضایتی جامعه نشوند.

۸۰ هزار نفر خوزستانی در صف انتظار دریافت وام

حسینی محراب با اشاره به اینکه ۸۰ هزار نفر خوزستانی در صف انتظار دریافت وام مسکن، فرزندآوری و ازدواج هستند گفت: وقتی مردم با این میزان ضعف در عملکرد بانک‌ها مواجه شوند، نارضایتی در جامعه و یا تجمع را به دنبال خواهد داشت.

استاندار خوزستان گفت: عملکرد ضعیف بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات به مردم باعث شده تا عملکرد دستگاه‌ها و مدیران استان نیز ضعیف نشان داده شود.

وی ادامه داد: متاسفانه مردم و به ویژه جوانان که قصد ازدواج و یا فرزندآوری دارند از وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی ناراضی هستند.

حسینی محراب با اشاره به اینکه ۱۱ اسفندماه امسال ۲ انتخابات مهم پیش رو است گفت: تمام قدرت‌های جهان به ویژه سیستم اطلاعاتی آن ها دست به دست هم داده‌اند که انتخابات با شکوه در کشور ایران برگزار نشود اما هیچگاه به هدف باطل خود نخواهند رسید.

استاندار خوزستان تاکید کرد: همه آحاد جامعه وظیفه دارند برای برگزاری هر چه با شکوه انتخابات به عنوان یک تکلیف پای کار بیایند.

وی گفت: نوع رفتار در دستگاه‌ها با مردم و عملکرد آن‌ها اثر مستقیم بر جلب رضایتمندی جامعه دارد و باعث می‌شود تا همواره مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی حضور پررنگ داشته باشند.

حسینی محراب اظهار کرد: به همین دلیل عملکرد دستگاه‌ها و بانک‌ها باید به گونه‌ای باشد که باعث شود مردم حضور پرشوری را پای صندوق‌های رای داشته باشند.

استاندار خوزستان ادامه داد: به عنوان مثال با انجام نهضت آسفالت در روستاها و شهرهای استان رضایتمندی خوبی در مردم ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، ۱۱ اسفند ماه امسال ۲ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی برگزار می‌شود که به گفته رییس ستاد انتخابات خوزستان صلاحیت ۵۲ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی هیات نظارت استان تایید شده است.

  • منبع خبر : ایرنا