پیش‌بینی باران برای خوزستان از شنبه 
پیش‌بینی باران برای خوزستان از شنبه 
سامانه بارشی از اواخر روز شنبه هفته آینده وارد استان می‌شود و با رگبار و رعد و برق همراه است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی از اواخر روز شنبه هفته آینده وارد استان می‌شود و با رگبار و رعد و برق همراه است.

به گزارش کاوش اخبار محمد سبزه زاری امروز بیان کرد: این سامانه تا اواسط روز دوشنبه سبب رگبار و رعد وبرق وزش بادهای متوسط، تندباد لحظه‌ای به ویژه در نیمه جنوبی، احتمال بارش برف در ارتفاعات و ریزش تگرگ در برخی نقاط استان خواهد شد.

وی افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی تا اواسط روز شنبه جوی نسبتا پایدار برای استان قابل انتظار است که سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان خواهد شد.

سبزه زاری ادامه داد: تا روز شنبه روند افزایش دما درسطح استان پیش‌بینی می‌شود و همچنین شمال خلیج فارس طی امروز و فردا در برخی از ساعات نیمه مواج است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۲ و ایذه با ۰.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و حداکثر دمای اهواز به ۲۱.۵ و حداقل به ۷.۸ درجه سانتیگراد رسیده است.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان روز گذشته در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی و رعد و برق از اوایل هفته آینده در استان هشدار سطح زرد صادر کرده است.