مدیرعامل فولاد خوزستان: سالی یک پروژه زیرساختی تاثیر‌گذار در مناطق پیرامونی شرکت به بهره‌برداری خواهیم رساند
مدیرعامل فولاد خوزستان: سالی یک پروژه زیرساختی تاثیر‌گذار در مناطق پیرامونی شرکت به بهره‌برداری خواهیم رساند
در راستای مسئولیت اجتماعی تلاش خواهیم کرد که سالی یک پروژه زیرساختی در مناطق پیرامونی شرکت تعریف و به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی تلاش خواهیم کرد که سالی یک پروژه زیرساختی در مناطق پیرامونی شرکت تعریف و به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش کاوش اخبار، امین ابراهیمی صبح امروز یکشنبه در آیین افتتاح جاده قلعه چنان به کانتکس که با حضور استاندار خوزستان، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان و مسئولین محلی روستای قلعه‌چنان برگزار شد، تصریح کرد: از مصادیق و شاخص‌های حفظ پایداری صنعت، جایگاه و اهمیت دادن به مسئولیت اجتماعی  در قالب خدمات‌رسانی به محیط‌های پیرامونی خود است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومانی این شرکت در محیط زیست در سه سال گذشته، تصریح کرد: اهمیت به محیط‌زیست نیز یکی از حوزه‌های مسئولیت اجتماعی است و در این زمینه پروژه‌هایی که برای اولین بار در کشور اجرایی شده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار که باعث رفاه مردم منطقه خواهد شد یکی دیگر از فاکتورهای مسئولیت اجتماعی است که شرکت فولاد خوزستان برای رسیدن به این مهم پروژه‌های توسعه‌ای را علی‌رغم محدودیت‌ها اجرایی کرده است.

ابراهیمی افزود: جاده قلعه‌چنان به کانتکس که یکی از مسیرهای پرحادثه بوده با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی ترمیم، بازسازی و به بهره‌برداری رسیده و تلاش خواهیم کرد در ادامه این مسیر سالانه یک پروژه زیرساختی تاثیرگذار در مناطق پیرامونی شرکت تعریف و به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در قالب تعامل دوسویه با مردم محلی و بر اساس درخواست‌های اهالی تعریف خواهند شد تا با سرمایه‌گذاری محرومیت این مناطق  از بین برود چرا که مردم این منطقه لیاقت بهترین‌ها را دارند.

در ادامه این مراسم قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی با ارائه گزارشی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان به مناطق پیرامونی خود، بیان کرد: ترمیم و بازسازی ۳ جاده پر خطر قلعه چنان به کانتکس، جاده ۳۰۰ دستگاه و میدان بنکداران با ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان از جمله اقداماتی است که در این راستا برای حفظ جان شهروندان از حوادث جاده‌ای انجام گرفته است.

علیرضا مخبر دزفولی تصریح کرد: در سال‌های اخیر اقدامات ماندگاری در حوزه مسئولیت اجتماعی از سوی شرکت فولاد خوزستان انجام گرفته که از جمله آنها می‌توان به ساخت کلینک درمانی ۲ طبقه با تجهیزات کامل در قلعه چنان، اهدای ۱۰۰ جهیزیه به صورت سالانه، کمک و تجهیز مراکز درمانی در همه‌گیری بیماری کرونا و ساخت ورزشگاه بزرگ فولاد خوزستان اشاره کرد که باعث تزریق نشاط و ایجاد هویت در مردم شده است.

وی تصریح کرد: به اندازه توان و بضاعت خود تلاش خواهیم کرد که در کنار مردم باشیم و به آنها خدمات‌رسانی کنیم.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نیز در این مراسم با تقدیر از پروژه محرومیت‌زدایی شرکت فولاد خوزستان، تصریح کرد: شرکت فولاد خوزستان علاوه بر وظایف جاری و معمولی خود در حفظ چرخه تولید در این وضعیت تحریمی و انجام اقدامات توسعه‌ای، در رفع محرومیت‌زدایی از مناطق پیرامونی نیز فعال است.