تجهیز شبکه های آبیاری کارون بزرگ به دستگاه های هوشمند اندازه گیری آب
تجهیز شبکه های آبیاری کارون بزرگ به دستگاه های هوشمند اندازه گیری آب
نصب و راه اندازی ۱۰ دستگاه سنجش آب در سد تنظیمی گتوند،ایستگاه پمپاز ویس،شبکه های آبیاری عقیلی و دیمچه با موفقیت انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ سازمان آب و برق خوزستان از هوشمندسازی سنجش میزان آب و قابلیت ارسال اطلاعات مربوطه بدون محدودیت زمانی توسط دستگاه های اندازه گیری نصب و راه اندازی شده در سد تنظیمی گتوند، ایستگاه پمپاژ ویس و شبکه های آبیاری عقیلی و دیمچه خبر داد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، بهرام جعفری ضمن اعلام این خبر گفت: ضمن هماهنگی، پیگیری و حمایت های معاونت شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان و همچنین با همکاری و محاسبات فنی ارائه شده توسط کارشناسان واحد آب سنجی معاونت نگهداری و تعمیرات شرکت کارون بزرگ، نصب و راه اندازی ۱۰ دستگاه سنجش آب در سد تنظیمی گتوند،ایستگاه پمپاز ویس،شبکه های آبیاری عقیلی و دیمچه با موفقیت انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ خاطرنشان کرد: نصب و راه اندازی این دستگاه های هوشمند بسیار کاربردی بوده و با قابلیت ارسال اطلاعات مربوط به دبی جریان آب در شبکه های آبیاری، کمک شایانی در مدیریت مصرف، توزیع آب و رفع ابهامات اندازه گیری خواهد نمود که با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته این عملیات جهت دیگر شبکه های آبیاری تحت پوشش شرکت کارون بزرگ ادامه خواهد داشت.

جعفری تصریح کرد: شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ توانایی نصب، راه اندازی، کالیبراسیون و کلیه خدمات و رفع اشکالات این دستگاه های سنجش را با وجود نیروهای فنی و توانمند واحد آب سنجی خود را داراست.