مدیر آبفای خوزستان: آبگرفتگی‌های اهواز تا ۲ الی ۳ ساعت آینده تخلیه می‌شود
 مدیر آبفای خوزستان: آبگرفتگی‌های اهواز تا ۲ الی ۳ ساعت آینده تخلیه می‌شود
تا ۲ الی ۳ ساعت آینده آب ناشی از بارندگی از همه مناطق اهواز تخلیه خواهد شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تا ۲ الی ۳ ساعت آینده آب ناشی از بارندگی از همه مناطق اهواز تخلیه خواهد شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش کاوش اخبار، محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره وضعیت آبگرفتگی و بارندگی در اهواز اظهار کرد: امروز اهواز با بارش‌های شدید مواجه بوده و این بارش‌ها منجر به آبگرفتگی در برخی مناطق شهر شده است.
کرمی نژاد افزود: در مدت زمان ۳۰ دقیقه، بیش از ۳۵ میلیمتر بارش در اهواز ثبت شده است و این مقدار بارندگی به اندازه‌ای است که هر منطقه‌ای را قادر به آبگرفتگی کند. بنابراین، برخی نقاط اهواز نیز دچار آبگرفتگی شده‌اند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز اظهار کرد: که از ابتدای صبح تاکنون وضعیت بهبود یافته است و آب موجود در معابر در برخی مناطق کاهش یافته است در تلاشیم تا وضعیت را در همه مناطق بهبود یابند.

کرمی نژاد تصریح کرد که در چند ساعت آینده آب در مناطق آبگرفته کاهش خواهد یافت و وضعیت به حالت طبیعی باز خواهد گشت و هیچ مشکلی برای شهروندان پیش نخواهد آمد.

وی ادامه داد که حجم بارشی که تا آن لحظه شهر را فرا گرفته بود، باعث آبگرفتگی در مناطق مختلف اهواز شد، اما با گذشت زمان وضعیت بسیاری از مناطق بهبود یافته و آب از آن‌ها تخلیه شده است.
همچنین، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد که تمام ایستگاه‌های پمپاژ در اهواز در حال فعالیت هستند تا ۲ الی ۳ ساعت آینده آب ناشی از بارندگی از همه مناطق اهواز تخلیه خواهد شد.

  • منبع خبر : فارس