ورود پیکر ۲۲ شهید تازه‌تفحص‌شده از مرز شلمچه
ورود پیکر ۲۲ شهید تازه‌تفحص‌شده از مرز شلمچه
پیکر مطهر 22 شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس امروز، دوشنبه، از مرز شلمچه وارد خاک ایران اسلامی شد.

پیکر مطهر ۲۲ شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد خاک ایران اسلامی شد.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از خبرگزاری تسنیم، پیکر مطهر ۲۲ شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس امروز، دوشنبه، از مرز شلمچه وارد خاک ایران اسلامی شد. پیکر‌های این شهدا به‌تازگی از مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچۀ عراق تفحص شده است.

سردار پاسدار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم با بیان اینکه پیکرهای پاک و مطهر این شهدا به تازگی در مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه در خاک عراق تفحص شده است، گفت: این شهدا در عملیات‌های مربوط به والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج منطقه عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش تسنیم، این شهدا با استقبال عشایر منطقه و حضور مردم شهید پرور شهرهای آبادان و خرمشهر به نمایندگی از ملت ایران، از مرز بین‌المللی شلمچه به کشور بازگشتند.

پیش از ورود پیکر مطهر شهدا اسناد ورود این شهدا با حضور نمایندگان صلیب سرخ در ایران و عراق به امضا رسید. پیکرهای این شهدا امروز به اهواز منتقل و مراسم بزرگداشتی در معراج شهدای اهواز برگزار می شود. همچنین پیکر این شهدا برای انجام مراحل شناسایی، به تهران منتقل خواهند شد.