آغاز عملیات باز زنده‌سازی ۱۵ هکتار از ساحل کارون/ اعلام جزئیات تفریحی ورزشی این پروژه
آغاز عملیات باز زنده‌سازی ۱۵ هکتار از ساحل کارون/ اعلام جزئیات تفریحی ورزشی این پروژه
زمین‌های ورزشی با کاربری‌های مختلف در رشته‌های متنوع و نیز اتاق مادر و کودک نیز در این پروژه دیده شده است.

 مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح باز زنده‌سازی ساحل کارون به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد ریال در اهواز برگزار شد.

به گزارش کاوش اخبار، معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در این مراسم با بیان اینکه شهرداری طراحی و برنامه‌ریزی جهت باز زنده‌سازی ساحل‌های شرقی و غربی را در دستور کار قرار داده است، گفت: امروز فاز اول طرح با مساحت ۱۵ هکتار کلنگ زنی و آغاز می‌شود.

پرویز حسینی افزود: با تکمیل پروژه حدود ۸ هکتار به مجموع فضای سبز شهر اضافه خواهد شد. همچنین ۴ هکتار معابر و فضای ترددی در قالب پارکینگ، مسیر پیاده‌روی و مسیر دوچرخه سواری ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه شهرداری به مباحث ورزشی و نشاط شهروندان، تصریح کرد: زمین‌های ورزشی با کاربری‌های مختلف در رشته‌های متنوع و نیز اتاق مادر و کودک نیز در این پروژه دیده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با تبریک مقاومت رزمندگان جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم صهیونیستی، گفت: اوضاع و احوال این روزهای نوار غزه، شباهت فراوانی به اوضاع و احوال روزها و ماه‌های آغازین استان خوزستان در جریان ۸ سال دفاع مقدس دارد.

سید محمد علی پورموسوی بیان کرد: این پروژه با یاری و مساعدت سپاه صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اهمیت رودخانه کارون، اضافه کرد:جاده‌های ساحلی دو طرف کارون باید به صورت کامل زیباسازی و نوسازی شوند.

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عجج) استان خوزستان نیز با اشاره به مقاومت فلسطینیان علی رغم تحریم‌ها و شرایط سخت موجود گفت: ندای مظلومین گریبان‌گیر ظالمان خواهد شد و مردم فلسطین به حق خودشان خواهند رسید.

سردار شاهوارپور در ادامه به پروژه کلنگ زنی طرح باز زنده‌سازی ساحل کارون اشاره و تصریح کرد: آن چیزی که امروز اتفاق می‌افتد به همت شورای اسلامی شهر، شهردار و کارکنان خدوم شهرداری اهواز است.

وی توجه به مناطق کم برخوردار در اجرای پروژه های شهری را مهم ارزیابی و ادامه داد: آمادگی داریم در حوزه‌های مختلف در کنار شهرداری اهواز همکاری داشته باشیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عجج) گفت: با تامین به موقع امکانات، این پروژه زودتر از موعد مقرر به پایان خواهد رسید.