د‌ر آتش‌سوزی بانک ملی مرکزی اهواز آسیبی به صندوق امانات وارد نشد
د‌ر آتش‌سوزی بانک ملی مرکزی اهواز آسیبی به صندوق امانات وارد نشد
هیچ خسارتی به صندوق ارزی و صندوق امانات مردم وارد نشده است و از مردم خواست تا مشکلات خود را با بانک مطرح کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از کنترل و مهار حریق در ساختمان بانک ملی مرکزی اهواز خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: ساعت ۲۲:۰۲ شنبه شب از طریق تماس تلفنی با ۱۲۵، آتش‌سوزی در ساختمان بانک ملی مرکزی در خیابان ۲۴ متری اهواز گزارش شد و تیم‌های آتش‌نشانی در کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: با همکاری ۱۱۸ آتش‌نشان و استفاده از ۲۳ خودروی آتش‌نشانی، عملیات اطفای حریق در مدت سه ساعت انجام شد و در حال حاضر نیروهای آتش‌نشان در حال لکه‌گیری و خنک‌سازی محوطه هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: علت حریق در حال بررسی است و در حال حاضر آتش کاملاً کنترل شده و محل حادثه در حال خنک‌سازی است.

وی بیان کرد: در این حادثه، سه طبقه از ساختمان پنج طبقه بانک ملی مرکزی آتش‌سوزی شد. به دلیل استفاده از سقف کاذب و مواد آتش‌زا در ساختمان و وجود صندلی، کاغذ و مواد قابل اشتعال دیگر، آتش‌سوزی به راحتی گسترش یافت و کنترل آن دشوار بود.

قنبری ادامه داد: تمام تلاش‌ها به عمل آمده است تا آتش به ساختمان‌های اطراف بانک مانند ساختمان بیمه ایران و بانک صادرات گسترش نیابد. خوشبختانه، بدون رخداد تلفات جانی، حادثه به پایان رسید و در این میان، برخی از آتش‌نشانان دچار سوختگی سطحی شدند که وضعیت آن‌ها نیز تحت کنترل است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اعلام کرد: هیچ خسارتی به صندوق ارزی و صندوق امانات مردم وارد نشده است و از مردم خواست تا مشکلات خود را با بانک مطرح کنند.