بر ملا شدن راز یک قتل خانوادگی در اهواز
بر ملا شدن راز یک قتل خانوادگی در اهواز
متوفی را در منزلی واقع در یکی از محله های اهواز خفه و به قتل رسانده و جسد وی را در همان محل خاک کرده و سپس به دلیل ترس از شناسایی، جسد را به جاده حمیدیه منتقل و مخفی کرده اند.

 رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل و همدستش و برملاشدن راز جنایت هولناک در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش کاوش اخباربه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیروس دریکوند در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی ناپدید شدن زنی در شهرستان اهواز، پرونده ای به پلیس آگاهی استان، ارجاع شد. براساس این شکایت، نامبرده طی یک ماه گذشته ناپدید شده و اطلاعی از سرنوشت وی در دست نبود که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی، تحقیقات جنایی خود را آغاز و با بهره گیری از بانک های اطلاعاتی، بررسی اجساد مجهول الهویه، تحقیقات مجدد از خانواده مقتول و اقدامات دیگر، ۲ نفر از بستگان فرد مقتول را به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی هر ۲ مظنون شناسایی و بازداشت شدند، گفت: با بررسی ادله موجود، مجرمان پرده از جنایت هولناک خود برداشته، و اعتراف کردند که حدود یک ماه پیش به دلیل اختلاف خانوادگی، متوفی را در منزلی واقع در یکی از محله های اهواز خفه و به قتل رسانده و جسد وی را در همان محل خاک کرده و سپس به دلیل ترس از شناسایی، جسد را به جاده حمیدیه منتقل و مخفی کرده اند.

سرهنگ دریکوند در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اظهارات متهمان، جسد در محل حادثه کشف و پس از سیر مراحل به پزشکی قانونی منتقل و متهمان نیز جهت تحقیقات بیشتر تحت نظر این پلیس قرار گرفتند.

  • نویسنده : پلیس