استاندار خوزستان: نمی‌گذاریم هیچ مانعی جلوی پیشرفت اهواز را بگیرد
استاندار خوزستان: نمی‌گذاریم هیچ مانعی جلوی پیشرفت اهواز را بگیرد
دانش آموزان ما نباید دغدغه ترافیک و سرویس مدارس راداشته باشند و با خیال راحت در کلاس درس حاضر شوند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه با تمام توان ایستاده ایم تا نگذاریم هیچ مانعی جلوی پیشرفت اهواز را بگیرد؛ گفت: همه امکانات دستگاه های استان برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته شود.

به گزارش کاوش اخبار، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در جلسه پایش شهر اهواز، بیان کرد: طرح فاضلاب شهر اهواز به گونه ای سامان داده شود که ماندگار باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه ها و صنایع بزرگ در قالب ارزش افزوده و مسئولیت های اجتماعی در ساماندهی آب های سطحی با شهرداری همکاری کنند؛ عنوان کرد: رسیدگی به آب های سطحی وظیفه شهرداری است و باید در این زمینه تلاش های لازم را انجام دهد.

استاندار خوزستان بر استفاده از روش های تأمین مالی جدید در استان تاکید کرد و بیان داشت: با فروش فاضلاب شهر به صنایع می‌توان برای استان تولید درآمد کرد.

حسینی محراب تصریح کرد: دست فضای سبز، نیروگاه ها و صنایع از آب کارون قطع شود و تامین آب آن ها از طریق خرید پساب فاضلاب صورت گیرد.

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ورود جدی را در این زمینه داشته باشد تا با استفاده از دانش تیم های مطالعاتی قوی، گام های مثبتی در فروش پساب فاضلاب شهری و پساب صنعتی نیشکر برای استان برداریم.

استاندار خوزستان ابراز داشت: موانع از سر راه مردم برداشته شود؛ جلسات مربوط به پایش شهر اهواز مرتبا برگزار شوند تا از سد مشکلات گذر کنیم.

حسینی محراب گفت: با تمام توان ایستاده ایم تا نگذاریم هیچ مانعی جلوی پیشرفت شهر را بگیرد.

وی با بیان اینکه مردم آبگرفتگی را تحمل نخواهند کرد؛ خاطرنشان کرد: از روز نخست همه امکانات متمرکز شود حتی اگر لازم باشد شهر را به چند حوزه فعالیتی تقسیم کنیم و مسئولیت هر بخش کار به دستگاه ‌های ذی ربط سپرده شود.

استاندار خوزستان با اشاره به بازگشایی مدارس در هفته آینده اظهار داشت: دانش آموزان ما نباید دغدغه ترافیک و سرویس مدارس راداشته باشند و با خیال راحت در کلاس درس حاضر شوند.

حسینی محراب تصریح کرد: آموزش و پرورش تمیزی مدارس را سرلوحه کار خود قرار دهد و با همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌ هافضای شهری را برای مدارس و دانشگاه ‌ها در آغاز سال تحصیلی آماده کند.

وی در پایان بیان داشت: در صورت امکان ریل باس برای تردد خانواده ها فعال شوند؛ همه به کمک بیایند تا برای ایام بازگشایی مدارس فرزندان ما تغییرات فضا و زیبایی شهر را حس کنند.