امام جمعه اهواز:‌ انقلاب اسلامی برتری آمریکا را به چالش کشیده است
امام جمعه اهواز:‌ انقلاب اسلامی برتری آمریکا را به چالش کشیده است
تحریم اقتصادی ما را تسلیم کرد یا سکویی برای تحکیم پایه‌های اقتصادی ما شد؟ اکنون تهدیدها همه به فرصت تبدیل شده است.

امام جمعه اهواز با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر آغاز تحولات جهانی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با تولید موشک‌های دور برد و پهپاد فوق مدرن برتری ۷۰ ساله آمریکا را در منطقه به چالش کشیده است.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مصلی اهواز با تقدیر از مردم خوزستان برای خدمت به زائران گفت: امسال بیش از ۴ میلیون نفر از مرزهای کشور عبور کردند که نیمی از آن متعلق به مرزهای خوزستان است.

وی افزود: پذیرایی مردم از زائران بی‌نظیر بود و کمتر یافت می‌شود. این‌ها نشانه عصر ظهور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تقدیر از مردم عراق گفت: از مردم عراق بابت برپایی موکب‌ها و حشدالشعبی و دولت عراق جهت تامین امنیت تقدیر و تشکر می‌کنم.

موسوی فرد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: جهان در آستانه تحول است، در ۶۰ سال گذشته کدام اراده پیروز شده است. رژیم شاه با وجود حمایت همه جانبه غرب آیا باقی ماند.

وی تصریح کرد: رگبار کودتا، ترور، تجزیه‌طلبی و آشوب موجب سرنگونی انقلاب شد یا انقلاب را تقویت کرد؟ صدام مهره جاه‌طلب و تحریک شده غرب توانست ما را سرنگون و یا اینکه جایگاه ما را در منطقه تقویت کرد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: تحریم اقتصادی ما را تسلیم کرد یا سکویی برای تحکیم پایه‌های اقتصادی ما شد؟ اکنون تهدیدها همه به فرصت تبدیل شده است.

موسوی‌فرد، افزود: ایران اسلامی در اثر انبوه فشارها نه تنها عقب گرد نکرد، بلکه به یکی از ۵ کشور برتر در موضوعاتی مانند تکنولوژی و سلامت شده است.

وی با بیان اینکه در جنگ ۸ ساله به ایران اسلامی سیم خاردار نمی‌فروختند، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با تولید موشک‌های دور برد و پهپاد فوق مدرن برتری ۷۰ ساله آمریکا را در منطقه به چالش کشیده است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: پس از ۴۰ سال این آمریکا است که در باتلاق های خود ساخته در عراق و افغانستان و کشورهای دیگر گرفتار شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان ادامه داد: می‌خواستند خاورمیانه جدید را شکل دهند، اما اراده ایران جهت حفظ منطقه پیروز شد.

موسوی‌فرد عنوان کرد: امروز ایران عمق نفوذ خود را در آسیا افزایش داده و با حضور در پیمان‌های مختلف راهبره خود را با سایر کشورها تحکیم بخشیده است.

وی با اشاره به پایان کار داعش، گفت: جنبش‌های مستقل در منطقه با اراده آمریکا آیا سرنگون شدند یا با اراده جبهه مقاومت اراده آمریکا را سرنگون کردند. داعش دست‌ساز آمریکا نتوانست بر عراق چیره شود و با اراده فرزندان عاشورایی مقاومت نابود شد.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: جبهه مقاومت با تامین امنیت پیاده‌روی اربعین سیلی تاریخی را بر صورت آمریکا و رژیم صهیونسیتی نواختند.

موسوی‌فرد با اشاره به اهمیت موضوع حجاب گفت: انسان دارای غرایز گوناگون است و یکی از غریزه‌ها شهوت است، شهوت انسان اگر رها شود هیچ توقفی بر آن نیست.

وی ادامه داد: قانون کشور، شرع و قرآن این است که امروز بانوان ما حجاب برتر داشته باشند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه حجاب یک مسئله اجتماعی است نه فردی، عنوان کرد: در هر کجای عالم باید به قوانین آن کشور احترام گذاشت و تخطی از قوانین مجازات مشخصی دارد.