بازداشت سه متهم تیراندازی منجر به قتل در یک عزاداری در بندر امام
بازداشت سه متهم تیراندازی منجر به قتل در یک عزاداری در بندر امام
سه نفر از عوامل برگزارکننده مراسم که جهت عدم تیراندازی در مراسم تعهد داده بودند بازداشت و مظنون اصلی این تیراندازی نیز شناسایی و دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرامام خمینی (ره) از بازداشت سه نفر از صاحبان مراسم عزاداری و مظنون اصلی تیراندازی که منجر به کشته شدن مداح این مراسم شده بود، خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از دادگستری کل خوزستان، محمدرضا جعفری‌اصل اظهار کرد: شامگاه شنبه ۱۸ شهریورماه، در پی تیراندازی هوایی در یک مراسم عزاداری، مداح مراسم که مشغول مداحی بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فوت کرد.

 وی ادامه داد: پس از اطلاع از این حادثه، بلافاصله دستورات قضایی لازم صادر و با رصد اطلاعاتی و تلاش مامورین فراجا سه نفر از عوامل برگزارکننده مراسم که جهت عدم تیراندازی در مراسم تعهد داده بودند بازداشت و مظنون اصلی این تیراندازی نیز شناسایی و دستگیر شد.

جعفری‌اصل گفت: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده و سایر عوامل مرتبط با حادثه نیز تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه خط قرمز دستگاه قضایی، حفظ امنیت و برخورد با مجرمین است و مطابق قانون مجازات سنگینی برای افراد هنجارشکن و مخل نظم و آرامش عمومی اعمال می‌شود، از مردم این شهرستان خواست تا با کنار گذاشت این رسم اشتباه، ضمن حفظ جان خود و اطرافیان، به ارتقای امنیت جامعه کمک کنند.