بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از پایانه های مرزی خوزستان تردد کردند
 بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از پایانه های مرزی خوزستان تردد کردند
از ابتدای ماه صفر تا ۱۷ شهریور امسال ۲ میلیون و ۵۰۳ هزارو ۶۵۸ تردد در پایانه های مرزی خوزستان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر تا ۱۷ شهریور امسال ۲ میلیون و ۵۰۳ هزارو ۶۵۸ تردد در پایانه های مرزی خوزستان ثبت شده است.

به گزارش کاوش اخبار، محمد جولانژاد در جمع خبرنگاران بابیان اینکه در این مدت یک میلیون و ۵۶ هزارو ۳۶۲ نفر ورود و یک میلیون و ۱۵۸ هزارو ۷۲۹ خروج زائر ایرانی در پایانه های استان ثبت شده است، اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا ۱۷ شهریور تعداد ۳۸ هزارو ۵۲ نفر ورود و ۲۵ هزارو ۵۱۵ نفر خروج زائر خارجی در پایانه های مرزی استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ شهریور امسال تعداد ۶۶ هزارو ۶۵ نفر تردد در ۲ پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است، گفت: بیشترین تردد در دهم شهریور با ۲۳۲ هزارو ۳۱ نفر در پایانه های استان ثبت شده است.

جولانژاد با اشاره به تردد زائران از پایانه مرزی شلمچه افزود: در مدت یادشده یک میلیون و ۷۲۹ هزارو ۹۹۱ تردد در پایانه مرزی شلمچه و ۷۷۳ هزارو ۶۶۷ نفر در پایانه مرزی چذابه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تردد زائران خارجی در پایانه های مرزی استان، ادامه داد: ۱۹۹ هزارو ۱۳۸ تردد در پایانه مرزی چذابه و ۸۹ هزارو ۴۲۹ تردد در پایانه مرزی شلمچه ثبت شده است.

به گزارش ایرنا، ۲ مرز چذابه و شلمچه در خوزستان از مسیرهای تردد زائران حسینی کشور در مراسم اربعین است.