برق مورد نیاز پایانه‌های مرزی خوزستان برای اربعین تامین شده است
برق مورد نیاز پایانه‌های مرزی خوزستان برای اربعین تامین شده است
برق مورد نیاز پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه تامین شده تا خدمت‌رسانی مناسبی به زائران اربعین حسینی انجام پذیرد.

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برق مورد نیاز پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه تامین شده تا خدمت‌رسانی مناسبی به زائران اربعین حسینی انجام پذیرد.

به گزارش کاوش اخبار، سید مهرداد بلادی موسوی در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها، بیان کرد: اقدامات مناسب و خوبی در تکمیل زیرساخت‌های تامین برق پایانه‌های مرزی خوزستان برای تردد زائران اربعین انجام پذیرفته و مشکلی در بخش انتقال و فوق توزیع وجود ندارد.

وی با درخواست از مواکب برای رعایت نکات ایمنی در مصرف برق، افزود: برق مورد نیاز شلمچه از طریق ۲ فیدر خروجی پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت مقاومت خرمشهر به میزان ۱۰ مگاوات تامین خواهد شد و این آمادگی و ظرفیت وجود دارد در صورت افزایش مصرف، برق مورد نیاز تامین شود.

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: برق پایانه مرزی چذابه (۲ مگاوات) نیز از طریق ۲ فیدر خروجی پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت بستان و از طریق یک خط ۲ مداره تامین می‌شود و ظرفیت‌های کافی برای هر میزان از مصرف، وجود دارد.

به گفته بلادی موسوی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اقدامات لازم را برای تامین برق زائران اربعین حسینی انجام داده و در این تدارک است که علاوه بر تامین برق، در سایر موضوعات نیز خدمت‌رسانی مناسبی در بحث فراهم کردن امکانات رفاهی مانند پارکینگ، اسکان و پذیرایی از زوار حسینی داشته باشد.

بر اساس این گزارش،، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از مشترکین درخواست می‌کند که برای حفظ پایداری شبکه، با رعایت الگوی مصرف برق، خاموش کردن کولرهای اضافی، استفاده از روشنایی طبیعی در روز و عدم استفاده از لوازم پر مصرف در ساعت پیک مصرف (۱۱ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۲) صنعت برق را در خدمت‌رسانی مستمر همراهی نمایند.