اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای خوزستان در ایام پیاده روی اربعین
اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای خوزستان در ایام پیاده روی اربعین
به مناسبت اربعین حسینی و به منظور تسهیل تردد زائران در محورهای خوزستان از امروز محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

رئیس پلیس راه استان خوزستان با اشاره به محدودیت ترافیکی در محورهای خوزستان در ایام پیاده روی اربعین حسینی گفت: به مناسبت اربعین حسینی و به منظور تسهیل تردد زائران در محورهای خوزستان از امروز محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

به گزارش کاوش اخبار سرهنگ سعید رحیمی روز جمعه در اطلاعیه‌ای با اشاره به محدودیت ترافیکی در استان خوزستان، اظهار کرد: تردد انواع کامیون، تریلر، اتوبوس و مینی بوس از محور فرعی الوان(عبدالخان) – بستان و بالعکس از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۷مرداد۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور۱۴۰۲ ممنوع و محور شوش – اهواز – سوسنگرد – بستان به عنوان محور جایگزین معرفی شده است.

وی ادامه داد: تردد انواع اتوبوس از محور ایذه – چهارمحال و بختیاری و برعکس از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور۱۴۰۲ ممنوع و محور لرستان – اندیمشک – اهواز به عنوان جایگزین معرفی می شود.

رئیس پلیس راه استان خوزستان بیان کرد: در این ایام تردد انواع اتوبوس – کامیون و تریلر از محور اهواز – خرمشهر و بالعکس از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ممنوع و محور اهواز – آبادان – خرمشهر به عنوان جایگزین معرفی شده است.