۲۱ کشتی گیر خوزستانی در یک شرکت صنعتی استخدام شدند
 ۲۱ کشتی گیر خوزستانی در یک شرکت صنعتی استخدام شدند
گروه ملی صنعتی فولاد ایران گام اول را برداشت که ۲۱ کشتی گیر و سه مربی حاضر در اردوهای تیم ملی را در این شرکت استخدام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۲۱ کشتی گیر مطرح خوزستانی در یک شرکت صنعتی در اهواز استخدام شدند.

به گزارش کاوش اخبار، حمید بنی تمیم شامگاه یکشنبه در آئین استخدام قهرمانان کشتی خوزستان و تشکیل تیم کشتی فرنگی گروه ملی صنعتی فولاد ایران، اظهار کرد: یکی از مصوبات شورای ورزش، حمایت قهرمانان و ملی پوشان در زمینه تیم داری و استخدام بوده است که استاندار در این راستا حمایت و پیگیری‌هایی داشته اند.

وی افزود: طی جلساتی که برگزار شد، نهایتاً گروه ملی صنعتی فولاد ایران گام اول را برداشت که ۲۱ کشتی گیر و سه مربی حاضر در اردوهای تیم ملی را در این شرکت استخدام کرد؛ این قهرمانان جوان ابتدای راه هستند و می‌توانند برای کشور افتخار آفرینی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه قطعاً برای سایر رشته‌ها و ورزشکاران هم باید اقدام کنیم، تصریح کرد: این راه مجدد حمایت‌های استاندار خوزستان را می‌طلبد اما علاوه بر آن حمایت مدیران سایر شرکت‌های صنعتی که تعداد آنها در خوزستان کم نیست نیز لازم است.

بنی تمیم گفت: کشتی ورزش اول کشور است و تعداد قابل توجهی از مدال‌ها متعلق به این رشته است. از ۱۰ وزن جوانان، هفت وزن کشتی گیران خوزستانی بوده اند و برای مسابقات جهانی پیش رو به نظر می‌رسد بیش از ۵۰ درصد پیکره اصلی تیم را کشتی گیران خوزستان تشکیل دهند.

وی افزود: در زمان برگزاری مسابقات المپیک همه چشم‌ها به سمت کشتی و افتخارآفرینی کشتی گیران است. خوزستان تنها یک مدال برنز المپیک دارد که امیدواریم با حمایت‌های صورت گرفته از جوانان بتوانیم راه را برای آنها هموارتر کنیم تا کسب مدال المپیک توسط این دلاورمردان رقم بخورد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: وظیفه بنده این بوده که تلاش کرده و دغدغه ورزشکاران را کم کنم.

بنی تمیم اظهار کرد: حدود ۷۰۰ پروژه در سطح خوزستان داریم، برای اجرای این پروژه‌ها قریب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار از سه محل نفت، ملی و استان داریم و طبق برنامه قرار است تا هفته تربیت بدنی حداقل ۷۰ پروژه به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه دو خانه کشتی در دست احداث است، بیان کرد: خانه کشتی اندیمشک حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار دارد و خانه کشتی ایذه که پیشرفت فیزیکی به نسبت بهتری داشت حدود ۳۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: در مجموع پنج شهرستان را برای کشتی اولویت قرار داده ایم که برای حمایت هر شهر ۲۰۰ میلیون تومان به منظور خرید تجهیزات در نظر گرفته شده است. در یک سال گذشته نیز ۳۰ تخته تشک برای شهرستان‌ها خریداری و توزیع شد.

بنی تمیم اضافه کرد: همچنین اعتباری قریب به سه میلیارد تومان برای تجهیز خوابگاه خانه کشتی اختصاص داده ایم که با همت هیئت استان این کار انجام خواهد شد. امسال برای تعمیرات و بازسازی ۲ خانه کشتی نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته ایم در واقع اتفاقات خوبی در بخش زیرساخت‌های ورزش علی الخصوص کشتی در حال رقم خوردن است.

به گزارش خبرنگار مهر، امین میرزا زاده، سعید کریمی زاده، پویا دادمرز، سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، امین قاسمی منجزی، شاهین بداغی، رضا ساکی، ایمان محمدی، پویا ناصرپور، امین کاویانی نژاد، رسول گرمسیری، دانیال سهرابی، محمد ناقوسی، مهدی محسن نژاد، علیرضا عبدولی، حامد عبدولی، شایان حبیب زارع، احمدرضا محسن نژاد، علی احمدی وفا و پارسا نظری به عنوان بازیکن و مهرزاد اسفندیاری فر، سعید عبدولی و میرحسین قیطاسی به عنوان مربی و کادر فنی به استخدام شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران درآمدند.