از کتاب قدرت سخنوری با ترجمه کیوان لطفی رونمایی شد
از کتاب قدرت سخنوری با ترجمه کیوان لطفی رونمایی شد
با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و دوستدارن کتاب، از کتاب "قدرت سخنوری" با ترجمه "کیوان لطفی" در تالار مهتاب اهواز رونمایی شد.

با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و دوستدارن کتاب، از کتاب “قدرت سخنوری” با ترجمه “کیوان لطفی” در تالار مهتاب اهواز رونمایی شد.

به گزارش کاوش اخبار، کتاب قدرت سخنوری نوشته “آشیم نوواک” با ترجمه کیوان لطفی از زبان انگلیسی به زبان فارسی برگردانده شده و در برگیرنده سه بخش و ۱۴ زیربخش شامل هنر مهارت، هنر ارتباط و هنر سیالیت بوده و از سوی انتشارات خط تیره در ۲۳۶ صفحه به چاپ رسیده است.

کیوان لطفی مترجم خوزستانی کتاب “قدرت سخنوری”، دانش آموخته‌ دکترای علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبائی تهران بوده و سال‌ها در حوزه بیان و سخنوری در رادیو و تلویزیون و برگزاری دوره‌های آموزشی فعالیت داشته است.

در آیین رونمایی از این کتاب که با استقبال خوب و قابل توجه دوستداران کتاب و کتابخوانی در شامگاه دوشنبه برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا کلاه‌کج مدیر کل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی افقه استاد دانشگاه شهید چمران اهواز، لفته منصوری فعال رسانه‌ای و پژوهشگر و تعدادی دیگر از فعالین فرهنگ و هنر در این مراسم به سخنرانی پرداخته و در اهمیت کتاب مذکور و خصوصیات بارز اخلاقی و علمی “کیوان لطفی” نکاتی را مطرح کردند.

رونمایی از ترجمه کتاب “قدرت سخنوری” با حضور خانواده کیوان لطفی و جمعی از دوست‌داران وی و اهالی فرهنگ و امضای کتاب توسط مترجم برای حاضرینی که آن را تهیه کرده بودند پایان بخش این برنامه فرهنگی بوده است.