مشکل افت فشار آب منطقه ملاشیه اهواز برطرف شد
مشکل افت فشار آب منطقه ملاشیه اهواز برطرف شد
به واسطه اجرای طرح اتصال خط انتقال برای تقویت فشار آب «ملاشیه» اهواز، بسیاری از مشکلات مربوط به افت فشار آب در این منطقه حل شد.

مدیرعامل آبفای خوزستان با اشاره به رفع مشکل افت فشار آب منطقه ملاشیه اهواز گفت: ظرفیت انتقال آب منطقه ملاشیه به هشت هزار مترمکعب در روز افزایش یافت.

به گزارش کاوش اخبار محمدرضا کرمی‌نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: خوشبختانه اکنون میزان فشار آب در منطقه ملاشیه مطلوب شده و شرایط آب در این منطقه پایدار است.

وی افزود: به واسطه اجرای طرح اتصال خط انتقال برای تقویت فشار آب «ملاشیه» اهواز، بسیاری از مشکلات مربوط به افت فشار آب در این منطقه حل شد.

مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: ظرفیت انتقال آب از این خط، از چهار هزار به هشت هزار مترمکعب افزایش یافته و تا پایان هفته به ۱۲ هزار مترمکعب در روز خواهد رسید.

وی افزود: منطقه جنوب غرب اهواز همواره با مشکل کم آبی مواجه بوده است که تا یک ماه آینده این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

کرمی نژاد گفت: همچنین منطقه ملاشیه به علت وسعت و افزایش سکونت از سال‌های قبل با مشکل تنش آبی روبه‌رو بوده که این مشکل با انجام پروژه های مختلف، حل خواهد شد.

گفتنی است آب آشامیدنی منطقه ملاشیه اهواز و سه منطقه دیگر در هفته های اخیر دچار قطعی شده و آبرسانی به صورت سیار به این مناطق در حال انجام بود.