آبرسانی به ملاشیه اهواز ادامه دارد
آبرسانی به ملاشیه اهواز ادامه دارد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز گفت: عملیات آبرسانی با تانکر به مردم ملاشیه که دچار تنش آبی هستند، ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز گفت: عملیات آبرسانی با تانکر به مردم ملاشیه که دچار تنش آبی هستند، ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار حسین نیسی‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آبرسانی به مردم ملاشیه، اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در تاسیسات آبرسانی ملاشیه ایجاد شد، ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با پشتیبانی و کمک فرمانداری کلان‌شهر اهواز، استانداری و اداره آبفا با استفاده از تانکرهای نهادهای متولی و سایر دستگاه‌ها اقدام به آبرسانی به ملاشیه و منطقه غرب اهواز کرد.

 

وی افزود: به مردم مناطق دچار تنش آبی، روزانه با حدود ۱۰ تا ۲۰ تانکر عملیات آبرسانی انجام می‌شود و با پیگیری‌هایی که توسط فرماندار و مدیران آبفا اهواز و استان انجام شده است اصلاح و تعمیرات شبکه آبرسانی در حال انجام است.

 

سرهنگ نیسی‌زاده با بیان اینکه امیدواریم به زودی مشکل برطرف شود، گفت: به صورت شبانه‌روزی نیز چند اکیپ در حال فعالیت هستند تا یک خط آبرسانی از شرکت فارسیت که حدود ۳۰۰ متر است را برای حل مشکل تنش آبی مردم منطقه ملاشیه آماده‌سازی کنند.

 

وی همچنین با اشاره به انجام رزمایش توزیع آب‌معدنی در ملاشیه خاطرنشان کرد: توزیع حدود ۲۰ هزار بطری آب‌معدنی و راه‌اندازی سامانه سیار آب تصفیه توسط قرارگاه پیشرفت و پشتیبانی و آبادانی حضرت ولی‌عصر(عج) نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای حل مشکل آبی مردم ملاشیه از امروز اجرایی می‌شود.

 

به گزارش فارس، چند روزی است مردم مناطق ملاشیه با مشکل افت شدید فشار و قطعی آب مواجه هستند.محمد رضا کرمی نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان وعده داده است که فشار آب ملاشیه تا دوشنبه تنظیم می‌شود.