قطع برق ۱۵ اداره و بانک پرمصرف در خوزستان
قطع برق ۱۵ اداره و بانک پرمصرف در خوزستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برق ۱۵ اداره و بانک پرمصرف خوزستان به دلیل عدم توجه به دستورالعمل‌های کاهش مصرف قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برق ۱۵ اداره و بانک پرمصرف خوزستان به دلیل عدم توجه به دستورالعمل‌های کاهش مصرف قطع شد.

به گزارش کاوش اخبار علی خدری در گفت و گو با رسانه‌ها، با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق و پایش مستمر مصرف دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: در این زمینه روز گذشته به دلیل عدم توجه به این دستورالعمل و تذکرات و هشدارهای این شرکت، برق ۱۰ شعبه بانکی بد مصرف استان قطع شد.

وی افزود: این شعب بانکی در شهرستان‌های هندیجان، دزفول، شوشتر، رامهرمز، عبدالخان، باغملک و ایذه فعالیت داشتند که به جای کاهش مصرف در مقایسه با سال گذشته افزایش مصرف داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: پیش از این نیز در تاریخ ۳۱ خردادماه برق ۱۵ اداره پرمصرف استان به دلیل عدم توجه به تذکرات و دستورالعمل‌های کاهش مصرف قطع شده بود.

خدری عنوان کرد: برنامه‌هایی در راستای مدیریت مصرف از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر ابلاغ شده است تا دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی و غیر دولتی نسبت به مدیریت و کاهش مصرف برق اقدام کنند و بتوانیم از پیک بار تابستان امسال عبور کنیم.

وی با بیان اینکه شاهد همکاری خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای غیردولتی و عمومی در استان هستیم، تصریح کرد: در این میان برخی دستگاه‌های اجرایی و ادارات نسبت به مصوبه هیات وزیران در خصوص کاهش مصرف بی توجه هستند که در این زمینه به آن‌ها تذکراتی داده می‌شود و در صورت تکرار و عدم رعایت نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام می شود.

همچنین عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از قطع برق ۵ اداره پرمصرف در شهرستان حمیدیه که یکی از بخش‌های زیر مجموعه شرکت توزیع نیروی برق اهواز است خبر داد.

وی افزود: برق این ادارات روز گذشته به دلیل عدم توجه به دستورالعمل‌های کاهش مصرف و همچنین اخطارهای داده شده از سوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز قطع شد.

شیاری عنوان کرد: در صورتی که ادارات و دستگاه‌های اجرایی نسبت به دستورالعمل‌های کاهش مصرف بی توجه باشند در ابتدا به آن دستگاه اخطار و هشدارهایی داده می‌شود و در صورت تداوم این مساله نسبت به قطع برق اقدام خواهد شد.