اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان باید سرعت بیشتری بگیرد
اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان باید سرعت بیشتری بگیرد
در کل خوزستان برای ساخت حدود ۵۰ هزار واحد، تامین زمین صورت گرفته که عملیات ساخت حدود ۹ هزار واحد آغاز شده است.

 وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان‌های دزفول و اندیمشک بازدید کرد.

به گزارش کاوش اخبار مهرداد بذرپاش در حاشیه سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به خوزستان امروز، ۷ اردیبهشت ماه از از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان‌های دزفول و اندیمشک دیدن کرد.

 وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امروز در سفر استانی به خوزستان از پروژه‌های نیمه تمام نهضت ملی مسکن در شهرهای اندیمشک و دزفول بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان باید سرعت بیشتری به خود بگیرد، افزود: در کل خوزستان برای ساخت حدود ۵۰ هزار واحد، تامین زمین صورت گرفته که عملیات ساخت حدود ۹ هزار واحد آغاز شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در خوزستان سیاست ما تامین حداکثری زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن است. هر جایی که محدودیت زمین نداشته باشیم و امکان ساخت تک واحد داشته باشیم این کار را خواهیم کرد و در جاهایی که این امکان وجود نداشته باشد به مجتمع‌سازی روی خواهیم آورد.

بذرپاش عنوان کرد: در برخی از شهرستان‌های خوزستان مشکل تامین زمین داریم. از دستگاه‌ها و نهادهایی که زمین در اختیار دارند درخواست کرده‌ایم تا زمین در اختیار وزارت مسکن قرار دهند و یا برای ساخت مسکن برای پرسنل خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ باید کارها سرعت داده شود تا مشکلی برای تامین زمین نداشته باشیم.

  • منبع خبر : ایسنا