تغییر در اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خوزستان
تغییر در اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خوزستان
در جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، تغییراتی در ترکیب هیئت مدیره خانه و بازرسین صورت گرفت.

دو عضو و بازرس خانه مطبوعات استان خوزستان تغییر کردند.

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات خوزستان،در جلسه امروز (۲۱ فروردین) هیئت مدیره خانه مطبوعات خوزستان که در محل خانه مطبوعات با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، تغییراتی در ترکیب هیئت مدیره و بازرسین خانه صورت گرفت.

 در این جلسه آقای “محمدرضا ایزدی” عضو علی‌البدل دارای بیشترین رای جایگزین خانم “نوال مدحجی” گردید که به دلیل غیبت غیر متوالی بیش از ۵ جلسه شرایط عضویت را از دست داده بودند و این موضوع از طرف ارشاد به خانه مطبوعات ابلاغ شده بود. (مُکاتبه ۱۰۲۵۸/ ص/۱۴۰۱ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ).

 در این نشست همچنین استعفای آقای “مصطفی حلالی” از هیات مدیره مطرح و با تقدیر از زحمات وی در طول دروان مسئولیت، با آن موافقت و آقای “حسن فارسی زاده” جایگزین وی گردید.

همچنین بر اساس استعلام خانه مطبوعات خوزستان و نظر اداره کل مطبوعات داخلی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان عضویت آقای “ایمان کاهکش” به عنوان بازرس به دلیل نداشتن شرایط لازم لغو و آقای “مرتضی آژند” عضو علی‌البدل به عنوان جایگزین معرفی شد. (مُکاتبه ۲۰۱/ ص/۱۴۰۲ مورخ ۱۴۰۲/۱/۱۵).

هیات مدیره در این نشست همچنین طرح‌های پیشنهادی خود را به مدیر خانه برای اجرا ابلاغ و مدیر نیز گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کرد.