پلیس خوزستان: با مخلان نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال مقتدرانه برخورد می‌شود
پلیس خوزستان: با مخلان نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال مقتدرانه برخورد می‌شود
پلیس با هنجارشکنان و کسانی که بخواهند به نحوی از انحا موجب اخلال در نظم، امنیت و سلب آسایش مردم کنند، برخورد قاطع خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: پلیس با هنجارشکنان و کسانی که بخواهند به نحوی از انحا موجب اخلال در نظم، امنیت و سلب آسایش مردم کنند، برخورد قاطع خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز، سردار سید محمد صالحی امروزدر حاشیه رزمایش طرح ترافیکی  انتظامی طرح نوروزی سال ۱۴۰۲در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش با شعار “نشاط بهاری، آرامش در سفر و پرهیز از خطر” همزمان با سراسر کشور در فرماندهی انتظامی استان خوزستان با مشارکت همه سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان آغار کردیم و تا چهاردهم فروردین ماه این طرح ادامه دارد.

وی افزود: پیش بینی‌های لازم برای ایمنی هرچه بیشتر محورهای مواصلاتی صورت گرفته و همه دستگاه ها و سازمان ها تلاش خواهند کرد تا بتوانیم تصادفات، سوانح و جانباختگان رانندگی را در طول این ایام کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: پیش بینی های لازم صورت گرفته و در نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی سطح استان خوزستان گشت‌های مشترک پلیس، سازمان‌های امدادرسان و خدماتی مستقر خواهند شد تا  با پوشش ترافیکی تصادفات را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان بیان داشت: به صورت روزانه توسط پلیس راهور و راه استان خوزستان بالغ بر ۲۰۰ واحد گشتی محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی، راه‌های اصلی، راه‌های فرعی و روستایی قرار دارند تا بتوانیم امنیت خوبی را در این ایام برای هم استانی‌های خوب و عزیز،کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات فراهم کنیم.

 صالحی در خصوص تمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخر سال گفت: پلیس با خوشحالی، جشن و شادمانی مردم هیچ گونه مخالفتی ندارد و همراه مردم در کنار آنان و از جنس مردم است ولی با آن دسته از افرادی که هنجارشکن باشند و بخواهند به نحوی از انحا موجب اخلال در نظم و امنیت و سلب آسایش مردم کنند پلیس برخورد قاطعی را خواهد داشت.

 استاندار خوزستان نیز در رزمایش ترافیکی  انتظامی طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ که در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: پیام این رزمایش این است که ما آماده هستیم از مهمانان خدا که به استان خوزستان سفر می کنند استقبال و پذیرایی کنیم.

وی افزود: استقبال گرم خاص فرهنگ عشایر، طوایف و ایلات خوزستان که در طول تاریخ زبان‌زد بوده و همیشه از مهمانان به مطلوب‌ترین وجه و هرآنچه که داشتند، پذیرایی می‌کردند و ما فرزندان همان نسل‌ها هستیم.

استاندار خوزستان خطاب به نیروهای انتظامی، امدادی و خدمات رسان حاضر در رزمایش گفت: ان‌شالله در ورودی‌های استان و شهرها پیام آور خوش آمدگویی همه مردم خوزستان به مهمانان عزیزی که وارد استان می‌شوند، باشید.

وی بیان داشت: حضور شما (نیروهای انتظامی، امدادی و خدمات رسان) در سختی‌ها، تنگه‌ها، دره‌ها، ارتفاعات و مناطق دور افتاده استان در کنار مردم یک آرامش وجودی ایجاد می کند و این آرامش بخشی از ایمان ما است.

حسینی محراب با اشاره به اینکه متاسفانه آمار تصادفات در سال جاری افزایش پیدا کرده است، گفت: امیدواریم با همت عالی و دلسوزی همه دستگاه‌ها بتوانیم با اصلاح مهندسی راه‌ها و مسیرهای ترددی و همچنین رفع مناطق حادثه‌خیز به ویژه محورهایی که در طول سال گذشته بیشترین حوادث را داشتند، باعث کاهش تصادف شویم.

استاندار خوزستان عنوان داشت: همه کارکنان پلیس، نیروهای امدادی و خدمات رسان که با انجام اقدامات حوزه تخصصی خود بتوانند از حوادث رانندگی پیشگیری کنند در حقیقت هر یک قهرمان و فداکاری هستند که برای مردم تلاش می‌کنند و اگر نیت خدایی در آن باشد ذخیره آخرت و بهشت را پروردگار نصیبش می‌کند.