اهواز با خیابان‌های کنده کاری شده سال را تحویل خواهد کرد/ رییس شورای شهر اهواز: ترمیم کنده‌کاری‌ها وظیفه آبفا است
اهواز با خیابان‌های کنده کاری شده سال را تحویل خواهد کرد/ رییس شورای شهر اهواز: ترمیم کنده‌کاری‌ها وظیفه آبفا است
هر چند آسفالت و لکه‌گیری چند منطقه اهواز امسال آغاز می‌شود اما کار تا پایان امسال تکمیل نمی‌شود و در چند منطقه نیز در سال جدید آغاز خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: باتوجه به شرایط کنونی نمی‌توان وضعیت خیابان‌های اهواز را تا شب عید پیش‌بینی کرد البته حتی اگر برنامه‌های ترمیم نیز عملیاتی شوند، تا شب عید تغییر چشمگیر نخواهد شد.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از فارس، سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به وضعیت چاله‌ها و کنده‌کاری‌های خیابان‌های اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی نمی‌توان وضعیت خیابان‌های اهواز را تا شب عید پیش‌بینی کرد البته حتی اگر برنامه‌های ترمیم نیز عملیاتی شوند، تا شب عید تغییر چشمگیر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه چاله‌ها و خرابی‌های آسفالت خیابان‌های اهواز در شرایط بارندگی بیشتر نمود پیدا می‌کند، افزود: یکی دو هفته پیش قرارداد آسفالت و لکه‌گیری چهار منطقه اهواز با حدود ۱۵۰ میلیارد تومان منعقد شد که روند ابلاغ آن در حال انجام است و به محض ابلاغ، کار به سرعت آغاز می‌شود. مناقصه چهار منطقه دیگر نیز برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: قرارگاه خاتم نیز در روزهای آینده کار آسفالت دو معبر اصلی بلوار هاشمی‌زاده و مدرس و بلوار آیت‌الله بهبهانی و پاسداران را آغاز می‌کند.

وی بیان کرد: حدود ۲۷ هزار کیسه آسفالت سرد برای رفع چاله‌ها خریداری شده و کار در مناطق آغاز شده و امیدواریم کمی وضعیت سامان‌دهی شود.

سیاوش محمودی تصریح کرد: ترمیم نقاطی که بابت پروژه آب و فاضلاب کنده‌کاری شده‌اند، وظیفه شرکت آبفا است که از طریق استانداری، سازمان بازرسی و دستگاه‌های نظارتی به اندازه کافی به آن‌ها فشاور آورده‌ایم و کار را آغاز کرده‌اند.

وی عنوان کرد: هر چند آسفالت و لکه‌گیری چند منطقه اهواز امسال آغاز می‌شود اما کار تا پایان امسال تکمیل نمی‌شود و در چند منطقه نیز در سال جدید آغاز خواهد شد.