استاندار خوزستان: تنبلی و کم تحرکی مدیران مانع توسعه و پیشرفت استان است
استاندار خوزستان: تنبلی و کم تحرکی مدیران مانع توسعه و پیشرفت استان است
مدیریت پشت میزی و عدم تحرک لازم در مسئولین زمینه ساز عقب ماندگی و بروز مشکلات برای مردم را فراهم می کند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه بندر هندیجان ظرفیت تبدیل شدن به قطب اقتصادی، گردشگری و دریایی استان خوزستان را دارا است. گفت: مسئولین مانند سردار سلیمانی با روحیه جهادی، انقلابی و مردمی بر مشکلات فائق خواهند آمد.

به گزارش کاوش اخبار، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان (شنبه ۸ بهمن ماه) در سفر به بندر هندیجان و پس از بازدید از این شهرستان در جلسه شورای اداری اظهار کرد: از ظرفیت های خدادادی شهرستان بندر هندیجان بهره برداری مناسبی صورت نگرفته است.

وی افزود: بندر هندیجان ظرفیت تبدیل شدن به قطب اقتصادی، گردشگری و دریایی استان خوزستان را دارا است.

استاندار خوزستان همدلی و همراهی مسئولین را رمز موفقیت در پیشبرد اهداف و توسعه شهرستان عنوان کرد و گفت: مدیران بدون همراهی و هماهنگی بین بخشی نمی‌توانند مشکلات را حل کنند.

حسینی محراب با تاکید بر روحیه جهادی و انقلابی بین مدیران در استان تصریح کرد: مسئولین مانند سردار سلیمانی با روحیه جهادی، انقلابی و مردمی بر مشکلات فائق خواهند آمد.

وی تنبلی و کم تحرکی مدیران را مانع توسعه و پیشرفت استان برشمرد و گفت: مدیریت پشت میزی و عدم تحرک لازم در مسئولین زمینه ساز عقب ماندگی و بروز مشکلات برای مردم را فراهم می کند.

حسینی محراب در پایان خواستار تغییر نگرش و نگاه ویژه مدیران شهرستان بندر هندیجان نسبت به روند توسعه در این شهرستان شد و استفاده صحیح از منابع و ظرفیت های موجود را تنها راهکار برون رفت از شرایط فعلی نامید.