تکذیب مشاهده سویه جدید اُمیکرون در دزفول 
تکذیب مشاهده سویه جدید اُمیکرون در دزفول 
روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول مشاهده مورد تائید شده‌ای از زیر سویه جدید XBB امیکرون در این شهرستان را تکذیب کرد.

روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول مشاهده مورد تائید شده‌ای از زیر سویه جدید XBB امیکرون در این شهرستان را تکذیب کرد.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول، روز گذشته ۲۹ دی ماه پس از مصاحبه تلفنی رئیس مرکز بهداشت در خصوص تشریح وضعیت کرونا در شهرستان دزفول، خبری مبنی بر مشاهده سویه جدید اُمیکرون با زیر سویه XBB در شهرستان منتشر شد که بدین وسیله مشاهده مورد تائید شده‌ای از این زیر سویه در شهرستان دزفول تکذیب می‌شود.

این روابط عمومی اعلام کرد: در روزهای اخیر مواردی از افراد مبتلا به کرونا با PCR مثبت گزارش شده اما هنوز سویه‌های آنها مشخص نشده است.

در اطلاعیه روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول آمده است: خوشبختانه موارد تائید شده ای مبنی بر فوت ناشی از کرونا در شهرستان گزارش نشده است.

روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول تاکید کرد: ضروری است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی (استفاده از ماسک، ایجاد تهویه مناسب و رعایت فاصله فیزیکی ) را رعایت نموده و افراد بالای ۱۸ سال که ۶ ماه از آخرین نوبت آنها گذشته برای تکمیل واکسیناسیون خود به خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های محل سکونت خود مراجعه نمایند.

به گزارش ایرنا رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول در مصاحبه رادیویی خود از مشاهده و ثبت زیرسویه جدید در این شهرستان خبر داده و گفته بود: تاکنون موردی از مرگ ناشی از زیرسویه ایکس بی بی امیکرون در دزفول مشاهده و ثبت نشده است.

روابط عمومی مرکز بهداشت در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: تعیین سویه‌های کرونا در تهران انجام می‌شود و تاکنون مورد تایید شده‌ای از زیرسویه جدید در دزفول اعلام نشده است.