تداوم هوای مه‌آلود در خوزستان/ فعالیت سامانه بارشی از امروز
تداوم هوای مه‌آلود در خوزستان/ فعالیت سامانه بارشی از امروز
سامانه بارشی از بعدازظهر امروز جمعه بر برخی مناطق خوزستان تاثیر خواهد گذاشت که پیامد آن بارش باران، رعد و برق و وزش باد متوسط در بیشتر مناطق استان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: هوای مه آلود و کاهش نسبی دما پدیده غالب در بیشتر مناطق خوزستان به ویژه نقاط مرتفع و کوهستانی شمال و شمال شرق استان است.

به گزارش کاوش اخبار محمد سبزه‌زاری روز جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها افزود: شعاع دیدی ناشی از مه غلیظ صبحگاهی در برخی مناطق استان به زیر ۵۰ متر رسید ولی به تدریج از غلظت مه کاسته خواهد شد.

وی گفت: سامانه بارشی از بعدازظهر امروز جمعه بر برخی مناطق خوزستان تاثیر خواهد گذاشت که پیامد آن بارش باران، رعد و برق و وزش باد متوسط در بیشتر مناطق استان خواهد بود.

سبزه زاری افزود: سامانه بارشی جنوبی تا اواخر وقت شنبه در خوزستان فعال خواهد بود ولی شدت فعالیت این سامانه در مناطق شمالی و شمال شرق خوزستان بیشتر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: آب‌های ساحلی و شمال غرب خلیج فارس تا روز یکشنبه آینده مواج و متلاطم است و برخی ساعات ارتفاع موج تا ۲ متر نیز خواهد رسید.

رییس پلیس راه خوزستان نیز به رسانه ها گفت: بیشتر راه‌های اصلی خوزستان مه آلود است از این رو رانندگان برای پیشگیری از حوادث، باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.