رتبه نخست خبرنگار کاوش اخبار در جشنواره مطبوعات خورستان/ اعلام اسامی برگزیدگان پنجمین جشنواره
رتبه نخست خبرنگار کاوش اخبار در جشنواره مطبوعات خورستان/ اعلام اسامی برگزیدگان پنجمین جشنواره
مرتضی آژند خبرنگار پایگاه خبری کاوش اخبار رتبه نخست پنجمین جشنواره مطبوعات استان خوزستان در بخش سرمقاله و یادداشت را کسب کرد.

مرتضی آژند خبرنگار پایگاه خبری کاوش اخبار رتبه نخست پنجمین جشنواره مطبوعات استان خوزستان در بخش سرمقاله و یادداشت را کسب کرد.

به گزارش کاوش اخبار، اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات خوزستان پس از یک سال تأخیر ظهر امروز در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

بر اساس رای هیئت داوران در بخش سرمقاله و یادداشت، مرتضی آژند از پایگاه خبری کاوش اخبار رتبه اول را کسب کرد و رتبه دوم به طور مشترک به شهرام گراوندی از نشریه پیوند ایرانیان و محمود تیلا از نشریه سلام آبادان رسید. هادی خوش سیما از پایگاه خبری عصر کشاورزی و احمد رستمی از پایگاه خبری خورنا به طور مشترک سوم شدند.

 در بخش خبر هیأت داوران این جشنواره از میان آثار ارسالی هیچ مطلبی را شایسته رتبه اول ندانست اما رتبه دوم به زینب فرحانی از خبرگزاری ایرنا رسید و شاهین بهرامی بیرگانی از پایگاه خبری حبیب خبر رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش تیتر کوثر کریمی از خبرگزاری مهر رتبه اول، مهدی ربیع از پایگاه خبری جنوب فردا رتبه دوم و حبیب الله بهرامی از پایگاه خبری حبیب خبر و سجاد عبیدی پور از خبرگزاری مهر به صورت مشترک به رتبه سوم دست پیدا کردند.

در بخش مصاحبه خبری هیچ اثری از میان آثار ارسالی رتبه اول را کسب نکرد.‌در این بخش حسین دلیر از پایگاه خبری شوشان دوم شد و رتبه سوم به صورت مشترک به فاطمه زورمند از روزنامه کیهان و دلال آلبوشهبازی از خبرگزاری ایسنا به رتبه سوم دست پیدا کردند.

 در بخش گزارش رتبه اول به محمد زمانی راد از خبرگزاری ایرنا رسید و دلال آلبوشهبازی از خبرگزاری ایسنا خوزستان و زینب فرحانی از خبرگزاری ایرنا به طور مشترک رتبه دوم را کسب کردند و رتبه سوم به صورت مشترک به شهرزاد امیری از پایگاه خبری نبض شهر و یاسمین آذرآیین از نشریه سلام آبادان رسید.

در بخش عکس علی محمدی و محمد مهدی عاملی هر دو از خبرگزاری ایسنا خوزستان به ترتیب اول و دوم شدند و حمیدرضا ترابی فرد از خبرگزاری ایرنا خوزستان سوم شد.

 در بخش گرافیک و صفحه آرایی حسین دلیر از نشریه سلام آبادان اول شد و مقام دوم به رضا غلامی از روزنامه فرهنگ جنوب رسید و مرتضی پور سامانی از نشریه بامداد زاگرس صاحب رتبه سوم شد.

 همزمان با این جشنواره برگزیدگان سومین سوگواره ملی مطبوعاتی اربعین حسینی نیز معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، مرتضی آژند خبرنگار پایگاه خبری کاوش اخبار که در پنجمین جنشواره مطبوعات استان خوزستان رتبه نخست سرمقاله و یادداشت را کسب کرد در چهارمین جشنواره رسانه‌های استان خوزستان نیز رتبه سوم بخش سرمقاله و یادداشت و رتبه نخست بخش ویژه کرونا را کسب کرده بود.

آژند همچنین در دومین جشنواره شهد رسانه که آبان ماه سال جاری برگزار شد، رتبه نخست بخش تیتر و رتبه دوم بخش سرمقاله و یادداشت را کسب کرد.