شکرستانِ ایران با نابغه کوچک شادگانی شیرین‌تر شد
شکرستانِ ایران با نابغه کوچک شادگانی شیرین‌تر شد
دختر نابغه شادگانی و گروه «پیشگامان حافظه» شکرستانِ ایران را شیرین‌تر کردند و شوق و ذوق مهمانان اختتامیه این جشنواره را برانگیختند.

دختر نابغه شادگانی و گروه «پیشگامان حافظه» شکرستانِ ایران را شیرین‌تر کردند و شوق و ذوق مهمانان اختتامیه این جشنواره را برانگیختند.

به گزارش شکرستان، این دختر شیرین سخن به همراه گروه پیشگامان حافظه، از زمان حضورشان در برنامه «عصرجدید» نام‌شان پرآوازه شد. اجرای هیجان‌انگیز و شگفت‌انگیزش ملینا بهانه‌ای شده بود تا لبخند بر لب خوزستانی‌ها بنشیند و همشهری‌هایش در استقبال از او شعر بخوانند و یزله کنند.

ملینا ممتاز دختربچه اهل شهرستان شادگانِ خوزستان است که حافظه بسیار قوی دارد. او در مرحله مقدماتی عصر جدید اجرای جالبی داشت. کار او با مهره های شطرنج و همچنین لیوان‌های اعداد و قفل و کلیدها باعث شد داوران او تحسین کنند.

ملینا از دهه نودی‌های شادگان و فرزند اول خانواده است، شاگرد اول کلاس پنجم، رکورددار ورزش‌های ذهنی و دارنده رکورد ارقام و اعداد تصادفی در ایران است که از جمله افتخاراتش می‌توان به بخاطر سپاری ۴۶ رقم تصادفی در یک دقیقه و بخاطر سپاری بیش از هزار رقم از اعداد پی در کمتر از دو ماه اشاره کرد.

حضور استاد و شاگرد در شکرستان

استقبال اهالی شکرستان از اجرای این دختر نابغه کم‌نظیر بود. ملینا در این جشنواره گفت که خوشحالم از اینکه با اجرای خود در برنامه عصرجدید دل خوزستانی‌ها را شاد کردم و قول می‌دهم با استمرا این موفقیت‌ها، بار دیگر شادی را بر لب مردم بنشانم.

او معروفیت و شهرت خود را مدیون خانواده ای دانست که از کودکی برای او تلاش کردند تا استعدادهای شگفت انگیزش رشد کند و حالا که معروف و مشهور شده وظیفه‌اش را در قبال مردم شهرش سنگین تر می‌داند.

جواد آلبوغبیش رئیس انجمن ملی حافظه و ورزش‌های ذهنی هم یکی از همراهان ملینا در جشنواره شکرستان بود. او استاد دختر نابغه شادگانی و گروه پیشگامان حافظه است و تلاش‌هایش موجب شده این گروه در مسیر موفقیت گام بردارند. دومین جشنواره ملی شکرستان همزمان با سی و دومین سالگرد تأسیس شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اجرای برنامه‌های متنوع از ۲۳ تا ۲۵ آبان در کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر برگزار شد.