سامانه بارشی تا جمعه در خوزستان فعال است
سامانه بارشی تا جمعه در خوزستان فعال است
این سامانه تا اواسط وقت جمعه بر روی استان فعال است در این مدت سبب رگبارو رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد ریزش تگرگ خواهد شد.

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی تا اواسط وقت جمعه بر روی استان فعال است در این مدت سبب رگبارو رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد ریزش تگرگ خواهد شد.

به گزارش کاوش اخبار، محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش یابی با تاثیر سامانه بارشی شاهد رگبار باران در اکثر نقاط استان هستیم.

وی افزود : این سامانه تا اواسط وقت جمعه بر روی استان فعال است در این مدت سبب رگبارو رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد ریزش تگرگ خواهد شد.

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال، شمال شرق و شرق استان بوده و احتمال طغیانی شدن مسیل‌ها در این مناطق وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به ضرایب بالای ناپایداری احتمال شدت گرفتن بارش‌ها بصورت نقطه‌ای نیز دور از انتظار نیست. افت محسوس دما از امروز تا فردا پیش بینی می‌شود.

سبزه‌زاری تصریح کرد: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای استان در امیدیه ۳۲.۲ و حداقل استان در دهدز ۹.۶ درجه سانتیگراد ثبت شد.