هدف‌گذاری ساخت سالیانه ۵۰ تا ۷۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان
هدف‌گذاری ساخت سالیانه ۵۰ تا ۷۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان
هدف‌گذای‌ این است که حداقل 50 هزار واحد و حداکثر 70 هزار واحد مسکونی در سال ساخته شود تا بتوانیم به اهداف تعیین شده برسیم.

استاندار خوزستان گفت: هدف‌گذای‌ این است که حداقل ۵۰ هزار واحد و حداکثر ۷۰ هزار واحد مسکونی در سال ساخته شود تا بتوانیم به اهداف تعیین شده برسیم.

به گزارش کاوش اخبار، صادق خلیلیان در نشست شورای مسکن استان (سه‌شنبه ۲۶ مهرماه) با اشاره به تأمین زمین در استان برای ساخت مسکن اظهار داشت: خوشبختانه در شهرهای مختلف زمین برای متقاضیانی که وجه خود را پرداخت کنند، وجود دارد.

وی با تأکید بر ضرورت تسریع پروژه‌های مسکن در استان عنوان داشت: پروژه‌ مسکن افزون بر کمک به خانه‌دارشدن افراد فاقد مسکن؛ نقش اساسی را در کنترل اجاره‌ ‌بها و رونق‌گرفتن بخش خدمات و صنعت دارد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه پروژه مسکن در اشتغالزایی نقش بسزایی دارد؛ بیان داشت: هدف‌گذای‌ این است که حداقل ۵۰ هزار واحد و حداکثر ۷۰ هزار واحد مسکونی در سال ساخته شود تا بتوانیم به اهداف تعیین شده برسیم.

لازم به ذکر است در این جلسه مباحث مختلفی از جمله تسریع در پروژه‌های مرتبط با ساخت مسکن مطرح شد تا از این طریق هزینه‌های تمام شده ساخت مسکن کاهش یابد و تأمین زمین کافی انجام شود.