روند اجرای پرو‌ژه‌ها نباید مزاحمتی برای مردم ایجاد کند
روند اجرای پرو‌ژه‌ها نباید مزاحمتی برای مردم ایجاد کند
مهم‌ترین نکته درخصوص پروژه فاضلاب پایان کامل آن است به این معنا که پس از احداث خط لوله آسفالت نوارهای حفاری باید انجام شود تا مردم حلاوت و شیرینی این طرح‌ را بچشند.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه روند اجرای این پرو‌ژه‌ها مزاحمتی برای مردم ایجاد نکند؛ گفت: مهم‌ترین نکته درخصوص پروژه فاضلاب پایان کامل آن است به این معنا که پس از احداث خط لوله آسفالت نوارهای حفاری باید انجام شود تا مردم حلاوت و شیرینی این طرح‌ را بچشند.

به گزارش کاوش اخبار، صادق خلیلیان پنج‌شنبه ۲۱ مهرماه در حاشیه بازدید از روند اجرای خطوط فاضلاب اهواز، بیان کرد: اجرای طرح فاضلاب باید دو ویژگی داشته باشد؛ نخست اینکه از زمانبندی مشخصی برخوردار باشد ضمن اینکه پس از پایان کار هر بخش از پروژه قابلیت بهره‌برداری داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه روند اجرای این پرو‌ژه‌ها مزاحمتی برای مردم ایجاد نکند؛ بیان داشت: مهم‌ترین نکته درخصوص پروژه فاضلاب پایان کامل آن است به این معنا که پس از احداث خط لوله آسفالت نوارهای حفاری باید انجام شود تا مردم حلاوت و شیرینی این طرح‌ را بچشند.

استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت ترمیم نوارهای حفاری در برخی نقاط شهر اهواز عنوان داشت: در شهر اهواز آسفالت دو سوم نقاط انجام شده و برای یک سوم باقی‌مانده از مسئولان مربوطه خواسته شده تا به سرعت کار را پیش ببرند.