نرخ کرایه حمل و نقل در عراق موجب نارضایتی زوار شده است
نرخ کرایه حمل و نقل در عراق موجب نارضایتی زوار شده است
نرخ کرایه موجب نارضایتی تعدادی از زائران شده است که امیدواریم طرف های عراقی بر این موضوع نظارت و این مشکل را برطرف کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به سوء استفاده برخی رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی کشور عراق در نرخ کرایه و مطالبه پول بیشتر از زائران، گفت: این امر موجب نارضایتی تعدادی از زائران شده است که امیدواریم طرف های عراقی بر این موضوع نظارت و این مشکل را برطرف کنند.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در نشست مشترک با هیئت بلندپایه نظامی عراق که با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و فرمانده کل انتظامی کشور در شهرستان خرمشهر انجام شد، اظهار کرد: در تمام فرآیندها و رفت و آمدهای مسئولان نظامی و سیاسی دو کشور ایران و عراق همواره بر سه اصل کرامت، امنیت و سلامت زائران تاکید شده است.

 وی افزود: مادامی که عملیات تردد زائران مانند هم اکنون انجام شود، این سه اصل نیز رعایت خواهد شد و مشکلی برای طرفین به وجود نخواهد آمد.

شرفی با بیان اینکه پذیرش طرف عراقی و بازگشایی درها در یک مقطعی بسیار حساس بود از یک فاجعه و حادثه جلوگیری کرد، گفت: امیدواریم این حس تعامل و همکاری بیش از پیش گسترش یابد زیرا زائران برای هر دو کشور عزیز و محترم هستند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با تاکید بر لزوم انجام هر چه بهتر این مراسم و تشکیل کمیسیون های مشترک در رفع خلاءهای موجود عنوان کرد: تیم های مشترک و همتراز در مدیریت برخی مسائل فی مابین بسیار موثر خواهد بود.

شرفی با اشاره به سوء استفاده برخی رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی کشور عراق در نرخ کرایه و مطالبه پول بیشتر از زائران اظهار کرد: این امر موجب نارضایتی تعدادی از زائران شده است که امیدواریم طرف های عراقی بر این موضوع نظارت و این مشکل را برطرف کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به رفع خلاء‌های موجود در نشست های مشترک بیان کرد: ان شاء الله با آسیب شناسی در آینده شاهد تکرار چنین مشکلاتی نباشیم.