در معابر منتهی به مرز شلمچه ترافیک روان است/ زائران سفر خود را مدیریت کنند
در معابر منتهی به مرز شلمچه ترافیک روان است/ زائران سفر خود را مدیریت کنند
رصد و پایش‌های مرکز مانیتورینگ نشان می دهد معابر منتهی به مرز شلمچه دارای بار عادی و ترافیک روان است و هیچ‌ گره ترافیکی مشاهده نمی شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: رصد و پایش‌های مرکز مانیتورینگ نشان می دهد معابر منتهی به مرز شلمچه دارای بار عادی و ترافیک روان است و هیچ‌ گره ترافیکی مشاهده نمی شود.

به گزارش روز یکشنبه کاوش اخبار از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرید کریمی زاده” اظهارداشت: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی پلیس راهنمایی و رانندگی در کنار سایر همکاران انتظامی استان به منظور تسهیل تردد آسان زائران در مرز بین المللی شلمچه مستقر شده است.

وی افزود: با توجه به رصد و پایش‌های مرکز مانیتورینگ معابر منتهی به مرز شلمچه دارای بار عادی و ترافیک روان را شاهد هستیم و هیچ‌گونه انسداد و گره ترافیکی وجود ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان بیان داشت: زائران سعی کنند سفر خود را مدیریت کنند و سفر خود را به روزهای منتهی به اربعین حسینی موکول نکنند تا به راحتی و در کمال آسایش و آرامش به زیارت عتبات و عالیات مشرف شوند.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان از انجام هرگونه حرکات مخاطره آمیز در حوزه رانندگی اجتناب کنند، تصریح کرد: خط قرمز پلیس سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم استفاده از کمربند ایمنی است و برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

سرهنگ کریمی‌زاده افزود : رانندگان در طول مسیر رفت و برگشت استراحت کافی داشته باشند و با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند.

وی از زائران اربعین حسینی که با وسیله نقلیه به مرزها مراجعه می‌کنند، خواست: وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌ها تعیین شده منتقل کنند و از هرگونه توقف در سطح معابر خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با اشاره به اینکه در برخی از معابر ممکن است محدودیت‌های ترافیکی اجرا شود رانندگان همکاری لازم را با پلیس داشته باشند، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با تمام توان و با افتخار در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند.