پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت جان باختن ۱۶ نفر در حادثه رانندگی شوشتر
پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت جان باختن ۱۶ نفر در حادثه رانندگی شوشتر
حادثه دلخراش تصادف جاده شوشتر که موجب درگذشت و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیز شد قلوب مردم خوزستان را داغدار کرد.

– استاندار خوزستان در پیامی درگذشت ۱۶ نفر از هموطنان در سانحه دردناک تصادف جاده شوشتر را تسلیت گفت.

به گزارش کاوش اخبار، در پیام صادق خلیلیان آمده است: حادثه دلخراش تصادف جاده شوشتر که موجب درگذشت و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیز شد قلوب مردم خوزستان را داغدار کرد.

وی افزوده است: این مصیبت دردناک را از صمیم قلب به مردم صبور استان خوزستان و خانواده های داغدیده جان باختگان این حادثه تسلیت عرض می‌کنم.

خلیلیان در پیام خود آورده است: از لحظه وقوع این حادثه، با هماهنگی صورت گرفته، کلیه نهادهای درمانی و امدادی با یاری نیروهای متخصص، مجرب و امکانات و تجهیزات کامل برای درمان و بهبود سلامتی مصدومان این سانحه در تلاش هستند.

وی می افزاید: از خداوند تبارک و تعالی برای آن عزیزان علو درجات و رحمت واسعه و برای خانواده‌های محترم آنها، صبر و شکیبایی و برای مصدومان این حادثه سلامتی خواهانم.

آیت اله عباس کعبی یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در پیامی که به این مناسبت صادر کرد نوشت:. این مصیبت بزرگ و غمبار را به خانواده های داغ دیدگان  و مردم دیندار شوشتر تسلیت عرض می کنم.

وی افزوده است: از خداوند متعال صبر جمیل برای بازماندگان این حادثه مسالت دارم و انتظار آن است که مدیران و دست اندکاران ضمن رسیدگی عاجل به امور حادثه دیدگان و اهتمام وبژه به استیفای حقوق متوفیان و مشارکت فعال در مراسم باعث التبام خاطر خانواده های داغدار باشند.

بر اساس این گزارش در حادثه تصادف مینی‌بوس و کامیون در جاده شوشتر که بامداد روز سه‌شنبه رخ داد ۱۶ نفر جان باختند و هشت نفر دیگر مصدوم شدند.

از مجموع فوتی‌ها ۱۰ نفر زن و ۶ نفر مرد هستند که هویت یک نفر از آنها معلوم نیست.

گفته می‌شود سرنشینان مینی‌بوس از کارگران فصلی مزارع کشاورزی منطقه بودند که دچار حادثه شدند.