پیگیری مشکلات کوی سیاحی در دیدار شهردار اهواز با اعضای دفتر تسهیل گری سیاحی
پیگیری مشکلات کوی سیاحی در دیدار شهردار اهواز با اعضای دفتر تسهیل گری سیاحی
هدف نهایی دفتر تسهیل گری شناسایی تمام سرمایه های محلی و استفاده از ظرفیت های مختلف نهادی و اجتماعی برای بهسازی و توسعه همه جانبه منطقه می باشد.

در جلسه ای که با حضور امینی شهردار اهواز، محمودی رئیس شورای شهر، موسی پور قائم‌مقام شهردار و سیدمحسن موسوی بعنوان معتمد محله کوی سیاحی و اعضای دفتر تسهیل گری سیاحی، محورهای تعامل و همکاری ما بین دو مجموعه شهرداری اهواز و این دفتر بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، طی این جلسه ابتدا شهردار اهواز به بیان اهداف و رویکردهای دفاتر تسهیل گری در مناطق محروم اشاره و با بیان اینکه خدمت رسانی اجتماعی و توسعه محلی از اهداف کلان این دفاتر در ذیل وزارت کشور است، افزود: هدف نهایی دفتر تسهیل گری شناسایی تمام سرمایه های محلی و استفاده از ظرفیت های مختلف نهادی و اجتماعی برای بهسازی و توسعه همه جانبه منطقه می باشد.

وی در ادامه در راستای بررسی مشکلات منطقه سیاحی با معتمد محله و اعضای دفتر تسهیل گری گفتگو کرد.

رضا امینی در پایان جلسه و پس از بررسی فعالیت‌های صورت گرفته در این دفتر، با توجه به فضای مشترک فعالیتی دفتر تسهیل گری و شهرداری اهواز که خدمت رسانی به شهروندان می باشد در خصوص راهکارهای حل مشکلات این منطقه با حاضرین به بحث و تبادل نظر پرداخت.