بازدید بازرس ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از زیرساخت‌های پایانه مرزی چذابه
بازدید بازرس ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از زیرساخت‌های پایانه مرزی چذابه
برنامه های ارزنده‌ای در جهت استقرار مواکب، برای خدمات دهی مناسب به زائرین حضرت ابا عبداله الحسین (ع) پیش‌بینی شده است.

بازرس ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان از بخش‌ها و زیرساخت‌های پایانه مرزی چذابه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، صبح امروز یکشنبه ۳۰ امرداد ۱۴۰۱؛ “محمدامین سعیدی” بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه “ارسلان غمگین” مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت متبوع در استان،از محل موکب این وزارتخانه در پایانه مرزی چذابه بازدید کرد.

“سعیدی” در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چزابه که معاون اجتماعی اداره کل، رییس حوزه مدیریت اداره کل و رئیس اداره دشت آزادگان و هویزه و نیز معاون منابع انسانی شرکت لوله سازی اهواز حضور داشتند،اظهار کرد: این سفر به منظور ارزیابی فعالیت‌های صورت گرفته وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در جهت آماده‌سازی پایانه‌های مرزی صورت پذیرفت.

وی افزود: با جلساتی که اداره کل در استان داشتیم برنامه های ارزنده‌ای در جهت استقرار مواکب، برای خدمات دهی مناسب به زائرین حضرت ابا عبداله الحسین (ع) پیش‌بینی شده است.

 مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز در این بازدید، میزبانی و خدمت گزاری به زائرین سیدالشهداء (ع) را نعمت بزرگ الهی و توفیق عظیم و معنوی مردم استان دانست و افزود قدردان این نعمت ارزشمند هستیم.

“ارسلان غمگین” رئیس ستاد اربعین وزارت تعاون کار رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به ضرورت فراهم نمودن ظرفیت ها و امکانات لازم برای تردد سریع، ایمن و راحت زائرین گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) با برپایی مواکب در چذابه و شلمچه با تمام ظرفیت موجود خود در خدمت زائرین محترم خواهد بود.