شهردار صیدون: سیل و تند‌باد خسارت شدیدی به این شهر وارد کرده است+ تصاویر
شهردار صیدون: سیل و تند‌باد خسارت شدیدی به این شهر وارد کرده است+ تصاویر
برای جبران این خسارت‌ها نیازمند همیاری و همکاری مسئولین در تامین بودجه هستیم تا بتوانیم بخشی از این خسارت‌ها را جبران کنیم.

شهردار صیدون از خسارت شدید سیل و تندباد روز گذشته به زیرساخت‌های این شهر خبر داد.

ستار آژند در گفت‌گو با خبرنگار کاوش اخبار در این خصوص گفت: طوفان و تندباد شدید روز پنجشنه (۱۳ مرداد) خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌ها و فضای سبز شهری وارد کرده است.

وی افزود: بر اثر این تندباد که با بارش شدید همراه شده بود، چندین اصله درخت در پارک‌های رسالت و دولت از ریشه کنده شد و چندین درخت نیز شکسته شد.

شهردار صیدون بیان کرد: تخریب ورودی و خروجی شهر، شکسته شدن تیرهای چراغ برق، تخریب جداول کناری خیابان‌ها از دیگر خسارات طوفان روز گذشته در صیدون بوده است.

آژند تصریح کرد: در سیل هفته گذشته نیز خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌های این شهر وارد شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اعتبارات محدود عمرانی و منابع درآمدی محلی بسیارناچیز، شهرداری به تنهایی پاسخگوی بازسازی و ترمیم پارک‌ها، کانال‌ها و زیرسازی و آسفالت‌های تخریبی وخسارت دیده نمی‌باشد.

شهردار صیدون تاکید کرد: برای جبران این خسارت‌ها نیازمند همیاری و همکاری مسئولین در تامین بودجه هستیم تا بتوانیم بخشی از این خسارت‌ها را جبران کنیم.

بنا بر این گزارش شهر و بخش صیدون با ورود سامانه بارشی مونسون چندین سیل را تاکنون تجربه کرده و خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌ها، کشاوری و مسیرهای ارتباطی آن وارد شده است. مردم این منطقه‌ از مسئولین درخواست امدادرسانی و رفع مشکلات را دارند.

بخش صیدون از توابع شهرستان باغملک در خوزستان است.