سردار فدوی: آب باکیفیت سد “دز” تا عید غدیر به خانه‌های مردم خوزستان می‌رسد
سردار فدوی: آب باکیفیت سد “دز” تا عید غدیر به خانه‌های مردم خوزستان می‌رسد
ان‌شاءالله تا روز عید غدیر تمام مردم خوزستان از آب باکیفیت دز که با طرح آبرسانی غدیر به خانه‌های‌شان رسیده است، بهره‌مند خواهند شد.

فارس: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ان‌شاءالله تا روز عید غدیر تمام مردم خوزستان از آب باکیفیت دز که با طرح آبرسانی غدیر به خانه‌های‌شان رسیده است، بهره‌مند خواهند شد.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی غدیر در شهرستان کرخه، اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم و دیگر دستگاه‌های ذی ربط از جمله مجموعه وزارت نیرو و دیگر متولیان استانی در حال پیش‌بردن پروژه هستند.

وی افزود: طبق اعلام تمام متولیان حاضر در پروژه در چند روز آینده و طبق زمان بندی اعلام شده کار بسیاری از قسمت‌های پروژه به پایان خواهند رسید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدوار هستیم که عید غدیر سال جاری طرح تمام خوزستان از آب طرح بزرگ آبرسانی غدیر بهره‌مند شود.

وی ادامه داد: ان شاءالله تا روز عید غدیر تمام مردم خوزستان از آب با کیفیت دز که با این طرح به خانه‌هایشان رسیده است استفاده کنند.

علی فدوی تصریح کرد: امیدواریم دغدغه تمامی همه مسوولان کشور در خصوص مسئله آب خوزستان و مردم این استان که بخش عمده‌ای از آب‌های جاری ما در خوزستان هستند، مرتفع شود.

وی بیان کرد: پاسدار انقلاب اسلامی یکی از وظایفش تکالیفی است که به آن واگذار می‌شود و انجام این تکالیف از همان ابتدای تشکیل سپاه برقرار است.

فدوی اذعان کرد: این‌تکلیف گاهی در عرصه دفاع نظامی و گاهی همچون امروز در آبرسانی است.

وی عنوان کرد: به طور کلی مهم نیست این تکلیف در چه عرصه‌ای باشد، نگاه ما برای انجام همان نگاهی است که در دوران دفاع مقدس برای دفاع انجام میدادیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: درست است که در حال حاضر جنگ سختی برقرار نیست و دشمن حتی جرات نگاه چپ به کشورمان را ندارد اما همواره دیگر جنگ‌ها بر قرار است که یکی از آن‌ها جنگ اقتصادی است که باید به آن غلبه است.

وی افزود: خداوند متعال فرموده است ما وظیفه و تکلیف خود را به درستی انجام دهیم تا شاهد کمک‌رسانی او در سرانجام کار باشیم.