از پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خوزستان رونمایی شد
 از پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خوزستان رونمایی شد
مهلت ارسال آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره تا ۳۰ آذر ۱۴۰۱ است و بازه زمانی آثار از ۳۰ آذر ۱۴۰۰ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۱ خواهد بود.

 پوستر هفتمین جشنواره فرهنگی ـ رسانه‌ای ابوذر در حاشیه نشست خبری تشریح برنامه‌های سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول با حضور فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان سردار شاهوارپور و جمعی از مسؤولان سپاه و فعالان فرهنگی رسانه‌ای استان در اهواز رونمایی شد.

به گزارش کاوش اخبار، مسؤول بسیج رسانه خوزستان در حاشیه این نشست، گفت: امسال هفتمین جشنواره‌ فرهنگی ـ رسانه‌ای ابوذر در ۱۰ محور اصلی و سه محور بومی در خوزستان برگزار می‌شود و فعالان رسانه‌ای استان تا ۳۰ آذر ۱۴۰۱ فرصت دارند آثار خود را به دبیر خانه‌ جشنواره ارسال کنند.

سجاد بهمئی اظهار کرد: اتحاد و همدلی اقوام خوزستان، دفاع مقدس و کنگره شهدای خوزستان و تعهدات و مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت‌های صنعتی خوزستان از محورهای سه‌گانه و بومی جشنواره امسال است که به طور ویژه به آن پرداخته خواهد شد.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره تا ۳۰ آذر ۱۴۰۱ است و بازه زمانی آثار از ۳۰ آذر ۱۴۰۰ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۱ خواهد بود.

 جشنواره فرهنگی ـ رسانه‌ای ابوذر خوزستان امسال ۱۱ قالب دارد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های معرفی شده شامل گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، فیلم مستند و پادکست طبق محورهای سیزده‌گانه به دبیرخانه ارسال کنند.