وریا غفوری: استقلال نشان داد لایق قهرمانی است
وریا غفوری: استقلال نشان داد لایق قهرمانی است
استقلال یکبار دیگر شخصیت خودش را نشان داد و قطعا در سه بازی دیگر هم با قدرت وارد زمین می‌شویم تا با کیفیت خوبی لیگ را به پایان برسانیم.

ایرنا: کاپیتان تیم استقلال گفت: با برد فولاد نشان دادیم که لایق قهرمانی در لیگ ایران هستیم.

وریا غفوری شنبه شب پس از برتری ۲ بر یک استقلال مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال یکبار دیگر شخصیت خودش را نشان داد و قطعا در سه بازی دیگر هم با قدرت وارد زمین می‌شویم تا با کیفیت خوبی لیگ را به پایان برسانیم.

وی درباره اختلافش با سرمربی استقلال بیان کرد: شاید در هر مجموعه‌ای هزاران اتفاق رخ دهد اما در این بین شایعاتی مطرح می‌شود که با قصد و هدف بوده و نمی‌توان جلوی آنها را گرفت. ما با فرهاد مجیدی یک تیم بوده و سربازش هستیم تا به بهترین شکل بازی‌ها را تمام کنیم.

کاپیتان استقلال در خصوص درگیری‌های آخر بازی گفت: بازیکن آنها ناراحت بود که چرا ما بعد از پایان بازی خوشحالی می‌کنیم به همین دلیل با سید حسین حسینی درگیر شد.

وی افزود: من یکبار تجربه قهرمانی با سپاهان را داشتم ولی کسب این جام برایم خیلی مهم بود زیرا خیلی زحمت کشیده بودیم.

در ادامه سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال گفت: خوشحالم که یک بازی خیلی خیلی سخت را بردیم. به هر حال شکست تیم فولاد در اهواز کار سختی بود که موفق به انجام آن شدیم.

وی درباره قهرمانی زودهنگام استقلال گفت: ما بنا داریم سه هفته آینده هم با قدرت کار کنیم و با اقتدار قهرمان شویم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که در این بازی نتوانست کلین شیت کند گفت: تمام تیم دوست داشتیم که گل نخوریم اما در هر صورت قهرمانی مهم تر است که خوشحالم در این بازی مهم پیروز شدیم.

دیدرا تیم های فولاد و استقلال با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید.

شکست پرسپولیس مقابل سپاهان موجب شد که استقلالی ها سه هفته مانده به پایان مسابقات لیگ قهرمان شوند.