۵۱ مصدوم و یک فوتی نتیجه سوانح رانندگی ۲ روز در خوزستان
۵۱ مصدوم و یک فوتی نتیجه سوانح رانندگی ۲ روز در خوزستان
 مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۵۱ نفر و فوت یک نفر در سوانح رانندگی دو روزه این استان خبر داد.

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۵۱ نفر و فوت یک نفر در سوانح رانندگی دو روزه این استان خبر داد.

عارف اصل شرهانی اظهار کرد: روز جمعه در تصادف محور سه‌راهی خرمشهر به سمت مزار شهدا پنج نفر مصدوم و به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند؛ همچنین در واژگونی پیکان سواری در شیرین بهار نیز یک نفر مصدوم شد و یک نفر جان خود را از دست داد.

وی افزود: در برخورد خودروی ساینا با یک خودروی اروندی در پل فولاد اهواز (چنیبیه) پنج نفر مصدوم و به بیمارستان گلستان منتقل شدند؛ همچنین در سانحه رانندگی واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان وانت در مسجدسلیمان (پاگچ) چهار نفر مصدوم شدند.

مسئول روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: روز شنبه نیز در تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک دستگاه خودروی سواری پراید در ساحلی شرقی اهواز نیز هفت نفر مصدوم شدند.

شرهانی اصل یادآور شد: در سانحه رانندگی برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با عمود برق در محور ایذه به باغملک (کیلومتر پنج هلایجان) پنج نفر مصدوم و به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه خودروی سواری تیبا در محور باغملک به هفتکل (کیلومتر ۱۰ روستای دلی) برخورد کرده و ۶ نفر مصدوم و به بیمارستان شهید طباطبایی باغملک منتقل شدند؛ همچنین در سانحه رانندگی شاخ به شاخ شدن یک دستگاه خودروی سواری تیبا با یک دستگاه خودروی سواری پراید پنج نفر مصدوم شدند.

مسئول روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان خبر داد: در تصادف آزادراه اندیمشک به خرم‌آباد نیز چهار نفر مصدوم شدند که یک نفر به علت شکستگی‌های متعدد با بالگرد به بیمارستان امام اهواز اعزام شد و سه نفر با آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

اصل شرهانی عنوان کرد: به علت واژگونی یک دستگاه وانت بار در محور جایزان به آغاجاری نیز دو نفر مصدوم و به بیمارستان شهیدزاده بهبهان منتقل شدند.

وی با اشاره به برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک خودروی سواری در جاده پیون ایذه گفت: دو نفر مصدوم و به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شوند؛ همچنین در سانحه رانندگی برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید در محور ایذه به دهدز (کیلومتر ۲۰ سلام) پنج نفر مصدوم و به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

  • منبع خبر : مهر