دست مدیران پروازی را از خوزستان کوتاه کنید
دست مدیران پروازی را از خوزستان کوتاه کنید

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مدیران توانمند در استان کم نیستند، پس ای مسئول نظام، دست مدیران حقوق بگیر نجومی و همچنین مدیران پروازی را از خوزستان کوتاه کنید.

فارس: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مدیران توانمند در استان کم نیستند، پس ای مسئول نظام، دست مدیران حقوق بگیر نجومی و همچنین مدیران پروازی را از خوزستان کوتاه کنید.

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: تقاضای من از دولت انقلابی، نظارت دقیق، مستمر و قاطع است؛ قبول داریم این را که شما وارث هشت سال خسارت هستید اما بدین معنا نیست که بازار رها باشد و هرکس هر قیمتی را خواست بدهد.

وی افزود: مردم باید ببینند و دائما از صداوسیما گزارش تهیه شود که قیمت این مغازه با آن مغازه متفاوت نباشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: درست است که کنترل قیمت مقداری سخت می‌باشد اما کنترل اینکه بخواهید این قیمت‌ها را یکسان کنید مهم است و در شهر باید به جای پنجاه قیمت، یک قیمت را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نظارت، مطالبه جدی مردم است، افزود: نظارت مستمر و قاطع بر قیمت‌ها باید انجام شود؛ دستگاه قضا باید ورود کند چرا که دلال‌های فرصت‌طلب و سودجو دنبال احتکار و افزایش قیمت‌ها هستند و همین‌ها قیمت‌ها را تعیین می‌کنند که باید فکری کرد.

موسوی‌فرد بیان کرد: آیت‌الله رئیسی شعار چهار میلیون مسکن مهر را دادند که تقاضای ما این است که سهم خوزستان در شهرها و روستاهای گوناگون مشخص شود؛ تا در این صورت اقدامات آغاز و قبل از اتمام چهار سال این شعار محقق شود.

وی افزود: یکی دیگر از وعده‌های دولت، اشتغال جوانان است که مردم باید کم کم تحقق‌ها را ملاحظه کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در رابطه با مدیران پروازی گفت: مدیران توانمند در استان کم نیستند، پس ای مسئول نظام، دست مدیران حقوق بگیر نجومی و همچنین مدیران پروازی را از خوزستان کوتاه کنید.