استاندار :دولت ۱۵ طرح سفر رییس جمهور به خوزستان را نهایی کرد
استاندار :دولت ۱۵ طرح سفر رییس جمهور به خوزستان را نهایی کرد

استاندار خوزستان از تصویب نهایی ۱۵ طرح سفر رییس جمهور به این استان خبر داد و گفت: این طرحها برای کاهش مشکلات فعلی استان مصوب شدند.

استاندار خوزستان از تصویب نهایی ۱۵ طرح سفر رییس جمهور به این استان خبر داد و گفت: این طرحها برای کاهش مشکلات فعلی استان مصوب شدند.

به گزارش کاوش اخبار صادق خلیلیان چهارشنبه شب در گفت‌وگوی تلفنی با بخش خبر صداوسیمای مرکز آبادان در خصوص حضور خود در هیات دولت اظهار داشت:از اول قرار بود استاندار ویژه استان خوزستان در جلساتی از هیات دولت شرکت کند و امروز این امر محقق شد.

وی افزود:در این جلسه برخی از مشکلات و گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه  دولت در استان خوزستان مطرح شد و اعضای هیئت دولت نیز نظرات خود  در این خصوص را مطرح کردند.

وی گفت: رییس جمهور در این نشست اعلام کرد که خوزستان را به طور خاص و ویژه مورد توجه قرار می‌دهد و از همه اعضای دولت خواست که به جد دنبال حل مشکلات و تکمیل پروژه‌ها باشند.

خلیلیان گفت:در مجموع رییس جمهور رضایت مثبتی از عملکرد ۱۰۰ روزه در استان داشت.

وی اظهار داشت:موفق شدیم پروژه‌های سفر هیات دولت به خوزستان را شناسنامه‌دار کنیم و در نشست‌هایی با معاون اجرایی رییس جمهور و در نهایت با معاون اول مشکلات استان بخصوص شهرستانهای آبادان و خرمشهر به تصویت رسید.

استاندار خوزستان افزود:رییس جمهور تاکید داشت مصوبات به سرعت ابلاغ و منابع مالی آنها هرچه سریعتر تامین و ابلاغ شود.

وی از تامین آب آشامیدنی استان بخصوص شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان به عنوان یکی از مشکلات استان خوزستان نام برد و گفت:اعتبار تامین آب شرب مطمئن و اجرای طرح آن در دولت اخذ شد.

خلیلیان گفت:مشکلات عدیده‌ای در خصوص فاضلاب شهرهای آبادان و خرمشهر و همچنین شادگان وجود دارد و روند اجرایی این پروژه‌ها و توسعه شهری آبادان و خرمشهر که هنوز چهره شهرهای جنگزده دارند در دولت مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار خوزستان تکیمل بیمارستان جدید طالقانی آبادان و بیماستان قلب خرمشهر را از دیگر مصوبات هیات دولت اعلام کرد.

استاندار خوزستان روز چهارشنبه در آخرین نشست هیات دولت شرکت کرد.

 

منبع: ایرنا