افتتاح نمایشگاه جنایات گروهک تروریستی حرکت النضال در اهواز
افتتاح نمایشگاه جنایات گروهک تروریستی حرکت النضال در اهواز

نمایشگاه جنایات گروهک تروریستی و تجزیه طلب حرکة النضال در شهر اهواز برگزار شد.

فارس: نمایشگاه جنایات گروهک تروریستی و تجزیه طلب حرکة النضال در استان خوزستان و شهر اهواز برگزار شد.

در این نمایشگاه ضمن توضیح مستند از سیر اقدامات تروریستی و جنایتکارانه این گروهک، ارتباط عناصر این گروه تجزیه طلب با سرویس های اطلاعاتی، حمایت برخی کشورهای عربی و اروپایی و حمایت های مالی عربستان سعودی به نمایش در آمده بود.

بخشی از سلاح و مهمات کشف شده از این گروهک تروریستی نیز در این نمایشگاه به معرض بازدید درآمد که از جمله آنها سلاح های نیمه سنگین، چاشنی های انفجاری، بمب های دست ساز و انواع سلاح های اتوماتیک اشاره کرد.

آخرین اقدام تروریستی این گروهک، حادثه تروریستی ۳۱ شهریور و حمله مسلحانه آنها به مردمی بود که نظاره گر رژه نیروهای مسلح در اهواز بودند که منجر به شهادت ۲۵ نفر و زخمی شدن ۶۸ نفر شد.

ضربه وزارت اطلاعات به حرکة النضال

در سال‌های گذشته اقدامات تروریستی این گروهک منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از 480 نفر از هم میهنان عزیزمان در خوزستان شد. علی رغم پیگری های حقوقی و صدور حکم جلب بین المللی توسط اینتر پل، سرکرده این گروهک به همراه اعضای آن از کشورهای اروپایی اقدام به طراحی و هدایت عملیات های تروریستی خود می کردند.

فعالیت های تروریستی ـ تبلیغاتی گروهک تجزیه طلب حرکة النضال از دید چشمان تیز بین وزارت اطلاعات پنهان نماند و بالاخره در آبان ۹۹ با دستگیری حبیب فرج‌الله چعب، سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ضربه سختی به این گروهک تروریستی وارد کردند.