پیکرهای مطهر ۳ شهید دفاع مقدس در دزفول تشییع و به خاک سپرده شدند
پیکرهای مطهر ۳ شهید دفاع مقدس در دزفول تشییع و به خاک سپرده شدند

 پس از ۳۸ سال، پیکرهای مطهر سه شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در شهرستان دزفول تشییع و به خاک سپرده شدند.

پس از ۳۸ سال، پیکرهای مطهر سه شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در شهرستان دزفول تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش مهر، پیکرهای پاک و مطهر شهیدان ناصر علی بنگی، علیرضا روغنی و علی گلشن زاده از شهدای عملیات والفجر مقدماتی دوران دفاع مقدس سال ۶۱، پس از ۳۸ سال و در روزهای اخیر توسط کمیته تفحص شناسایی شدند.

پیکرهای پاک این شهدا یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه، وارد شهرستان دزفول شدند.

ساعت ۹ صبح امروز دوشنبه، مراسم تشییع این شهدا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان از مقابل حسینیه ثارالله آغاز شد. سپس پیکر شهیدان بنگی و روغنی در گلزار شهدای شهید آباد و پیکر شهید گلشن زاده در گلزار شهدای بهشت علی به خاک سپرده شدند.

در مراسم تشییع این شهدا آیت الله موسوی جزایری و آیت الله سید علی شفیعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند.

شب گذشته نیز آئین وداع با این سه شهید دوران دفاع مقدس که هیچیک از والدین آنها در قید حیات نیستند، با حضور مردم و مسئولان در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد.

بسیجی شهید علی گلشن زاده فرزند کریم متولد یکم فروردین‌ماه و در سال ۴۳ هجری شمسی است که در منطقه زلیجان در عملیات والفجر مقدماتی و در سن ۱۹ سالگی در تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه و در سال ۶۲ به شهادت رسید.

بسیجی شهید ناصر علی بنگی فرزند مرتضی متولد دهم فروردین‌ماه و در سال ۴۴ هجری شمسی است که در منطقه فکه در عملیات والفجر مقدماتی و در سن ۱۷ سالگی و در تاریخ ۲۱ بهمن‌ماه و در سال ۶۱ به شهادت رسید.

بسیجی شهید علیرضا روغنی فرزند کاظم متولد دوم تیرماه و در سال ۳۸ هجری شمسی است که در منطقه فکه در عملیات والفجر مقدماتی و در سن ۲۳ سالگی و در تاریخ ۲۱ بهمن‌ماه و در سال ۶۱ به شهادت رسید.

دوم بهمن‌ماه نیز پیکر مطهر شهید کامبیز مرادی نسب نیز که اخیراً پس از ۳۲ سال مفقود الاثری توسط گروه‌های تفحص شناسایی شده بود در گلزار بهشت علی دزفول به خاک سپرده شد.

شهرستان دزفول در دوران هشت ساله دفاع مقدس، دو هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.