مساله آب موضوع دیدار نماینده ایذه و باغملک با استاندار و مدیرعامل آبفا
مساله آب موضوع دیدار نماینده ایذه و باغملک با استاندار و مدیرعامل آبفا

نمانیده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات آب و فاضلاب حوزه انتخابیه با استاندار خوزستان و مدیرعامل آبفای استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش کاوش اخبار، یکی از چالش های جدی دو شهرستان ایذه و باغملک علی رغم نزدیکی به کارون در بخش آب است و حتی در تابستان صحبت هایی از جیره بندی آب می شود و تعدادی از روستاها با تانکر آبرسانی می شوند. در بعضی از مناطق نیز آبی که در لوله ها جریان دارد قابل شرب نمی باشد.

همین مساله باعث شده تا ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس در نشست مشترکی با شریعتی استاندار خوزستان و حقیقی پور مدیرعامل آبفای استان مشکلات حوزه آب این مناطق را مورد بررسی قرار دهد و خواهان رفع مشکلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب شود.

وی در این دیدار به مشکلات و مسائلی از جمله بررسی آب شرب دهدز و حفر چاه، آب شرب حوزه مرغا و روستاهای ناشلیل، تعجیل در پروژه آبرسانی حوزه میداوود، آب شرب صیدون و در مدار قرار گرفتن چاه جدید جهت حل مشکل کیفی آب،  پیگیری آب شرب روستاهای صیدون جنوبی و روستاهای آبگرمک، سردره، واجل و طلاور و پیگیری آب شرب قلعه تل، بارانگرد و حوزه ابوالعباس اشاره کرد و بر برنامه ریزی برای رفع هر چه سریع تر مشکلات این مناطق تاکید کرد.

نمانیده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی حل مساله آب را نیاز حیاتی منطقه دانسته است و علاوه بر پیگیری و همکاری  در استان برای حل این مشکل، بر پیگیری این موضوع از طریق مجلس و وزارت خانه مربوطه اشاره کرد.